sön, mån-tors förra veckan!

2011-02-03 klockan 14:54:52
Söndagen spenderade jag på jobbet. Proppen hade gått till glassfrysen så spenderade hela morgonen med o tömma den på glass. Så trevligt. Efter jobbet kom Sanna o vi kikade på film o käkade god mat, o så glass :D Jättemysigt o träffa Sannisen lite, vi ses alldeles för sällan!

Min fina vän Sanna :)

Måndagen va de dags o jobba. Efter jobbet så gick jag ner till Ica o Polly o hjälpte dom i måla i källarn o så åt vi en god gryta på kvällen :D

Tisdagen jobbade jag o gjorde antagligen ingenting ;)

Onsdagen jobbade jag på fm sen så mötte jag upp Bitta i stan. Handlade 1 par nya byxor från gina, 3 tshirtar o lite smått o gott inför resan :)

Torsdagen gick jag upp o jobbade. Resfeber som fan, gick ju inte o göra nåt på jobbet. Efter jobbet duschade jag, packade de sista o sa hejdå till Tyson. Sen kom Ica o vi plockade upp min bror o Mikael o gav oss iväg mot GBG!

I Gbg så stannade vi på Allum o åt på Subway(årets besvikelse, askasst i Sverige om man jämnför med London) o växlade till pund :D

Stressåkte till flygplatsen, parkerade bilen o fick gå  1 km i den svinkalla kvällen. Väl incheckade o i väntesalen så tog pojkarna varsin öl o jag o Ica grejade med FB innan vi gick på planet :D

På flygplanet gick de fort. Läste Lonely Planet guiderna om Thailands bästa stränder o öar :D Väl framme så tog vi vårt bagage o drog till bussen. Nästan 2 timmar på bussen från Stansted till Victoria station. På stationen mötte Johanna oss o vi tog en burgare på BK innan vi tog tuben till vårt hotell..

Eller ja hotell o hotell. De dög för ett hotell. Vi bodde på våning 5, utan hiss. Ca 130 trappsteg varje gång du skulle upp eller ner. Tänk er vilken kondition man fick tillslut ;)

Väl på vårt lilla rum så plockade vi iordning lite på sakerna innan vi la oss. Brorsan o Mikael delade en 140 säng o jag o Ica fick varsina 80 sängar. Hårda som fan men sov asgött :D


Mikael äter sin burgare från BK, Ica o Johanna på hotellrummet och så jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0