Sorry!

2011-02-28 klockan 17:06:05
Jag e svinkass med o uppdatera men jag har verkligen häcken full. Förra veckan så grejade jag med mitt gästrum hela veckan o de tog ju sin tid om man säger så!

Denna veckan så blir de jobb. Hela 58 timmar.
Samtidigt så åker min föräldrar bort på torsdag så jag har ansvar för hela företaget själv tom söndag. Mig o 4 andra gubbar. Inte första gången men man orkar verkligen inget annat än jobbet då! Man får tänka åt fler än en person samtidigt o de kan va nog så jobbigt ibland! Man är helt slut efter en hel arbetsdag verkligen. Ska ju göra heldagar också så, 7-19 utan rast. Sånt är de ibland men de blir bra pengar till London sen ;)

Hoppas ni har förståelse på den otroligt låga uppdateringen som kommer att vara i veckan! Har precis påbörjat dag 1 av 19 arbetsdagar i rad, är redan trött ^^

Någon mer än jag som känner att man jobbar alldeles för mkt ibland??



Kommentarer
Postat av: JD | 65 kg ska bort!

oj så du jobbar! men som sagt, sitter skönt när de blir london :D

2011-02-28 @ 17:45:32
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: Emma - mitt fatass

sv: Okej, ja det är ju så olika det där, vissa vill väga exakt en viss vikt medans för vissa räcker det med att man blir nöjd med sig själv =)

2011-02-28 @ 19:46:16
URL: http://mittfatass.blogg.se/
Postat av: Linda

Allt handlar om prioritering.. Dock känns det som att jag prioriterar bort skolan lite väl mycket just nu. Eller jag vet inte. PLuggar gör jag väl. Men känns som att jag kan glo på dumburken mindre, plugga mer och träna så som jag gör kanske. Snart börjar jag ju med hästarna igen också så då försvinner mer tid på dygnet. Gosh..

2011-03-01 @ 09:39:43
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0