Sammanfattning av mitt 2010!

2011-01-02 klockan 22:28:41
Januari:
- Började med o jobba på ett annat schema med mindre timmar
- Va på en trevlig drinkkväll hos Marcus
- Börja med mitt nyttiga liv o många timmar på crosstrainern
- Beställde min tärnklänning till Johan o Zenitas bröllop
- Tyson hade då bott hos mig i 1 år <3
- Jobbade lite extra på mitt gamla jobb Albrekts guld
- Jobbade en hel del de sista veckorna på januari...




Feburari:
- Började på simma o gymma förutom crosstrainern :)
-Ica o Polly hade en asrolig fest som gav vänskapmöjligheter
- Ica o jag va o åkte pulka i Kulhult o hade askul
- Jobbade en massa på både Albrekts o tappen
- Va med Zenita på sjukhuset för Nikkis puls, som då låg i magen va för hög men allt var bra!
- Svimmade nästan utanför jobbet o mådde allmänt dåligt en helg
- Zenita va hos mig en helg o vi hade de så roligt :)



Mars:
-11,8 kg i början av mars o 29 cm i midjan sen 4 januari :)
- Nikki, mitt söta fadderbarn föddes <3
- Va på ikea o köpte en ny sängram, sängbord o tvbänk till sovrummet
- Hade en udda onsdagsmorgon, vissa tjejer e verkligen riktigt psykade!
- Hade en askul förfest hos mig o en lyckad utgång på Bogrens
- Målade om min hall och tapetserade om tvrummet
- Hade en tacokväll för mina vänner hos mig, vi va väldigt många o de va så trevligt :D
- Hjälpte Johan o Zenita o flytta



April:
- Påsken spenderade jag med o jobba, grilla o va magsjuk
- Va i Jönköping o tog ut Pontiacen på årets första tur ner dit på annandag påsk
- Blev magsjuk så de hette duga, va helt död i en vecka
- Min farmor blev sjuk o dog sedan den 11 april :( <3
- Pappas nya Oldsmobile fiesta -58 anlände från USA o den va så jäääävla snygg :D
- Zenita frågade jag om jag ville bli fadder till Nikki, ÖÖH JAAA :D <3
- Umgicks mkt med Malin Lj o Josse(en människa som aldrig mer kommer nämnas i bloggen)
- Va ledsen o nere en period efter att min farmor gått bort o ville helst bara försvinna från denna jord..
- Va på nattpromenad i Stöpen
- Va på inflyttningsfest hos Emma o Robin i Göteborg, askul :D
- Tatuerade mig, utbyggnad på min tidigare Fia tatuering!
- Urnsättning för morfar <3




Maj:
- Köpte mig en husvagn till Oldsmobilen
- Vissa människor snokade på min gamla blogg o min facebook så jag fick göra de privat för alla förutom vänner. SUCK!
- Handlade massa grejer till husvagnen :)
- Va på Ikea i Örebro med Malin o Max
- Första helgen på Ekudden o husvagnen!
- Begravning för farmor <3
- Sittning nr 2 av tatueringen
- Va med o köpte en brudklänning till Zenita
- Hade en trevlig kväll med Sanna på ekudden med massa flum
- Mariestad crousingen, aslyckad kväll med asmkt folk i vårt förtält o med folk som spelade musik o roliga människor. Jag körde såklart pappas(numera min) pärla med mina vänner <3



Juni:
- Fick en paviljong till min trädgård o köpte trädgårdsmöbler dit
- Började slipa på husvagnen
- Fest i Bittas stuga, en bra kväll som resulterade i att vi blev bra vänner igen <3
- Hängde mkt i husvagnen o solade med släkten som va där mkt!
- Min söta kusin tog studenten
- Köpte mig ett Wii-fit för min travvinst!
- Hade en kanonbra dag med Ica, Johanna o Bitta
- Gjorde några ändringar på min tärnklänning. De behövdes efter detta
- Urnsättning för min farmor <3
- Asmysig kväll på ekudden med grillning o volleyboll med bästa vännerna! :D
- Va ledig midsommar o spenderade midsommar med världens bästa vänner :)
- Ställde upp poolen
- Va på midnattspremiären av "Eclipse", twilight nörd som man e :D



Juli:
- Blev mkt slipning på husvagnen
- Klippte gräset för första gången någonsin ^^
- De va varmt o jag spenderade mkt tid i husvagnen som vanligt..
- Husvagnen blev färdigslipad, grundmålad o sedan lackad, helt klart värt all tid!
- Förlängde håret, pappa betalade bara hälften för att jag gått ner 15 kg o inte 20 som vi bestämt ^^
- Sara va hos mig o Tyson några dagar o va hundvakt, de gillade vi <3
- Bilen krånglade dagen innan avfärd till Varberg men efter mkt krångel så kom jag iväg med mitt fina ekipage :D
- 5 underbara dagar spenderade jag  i Varberg med mina föräldrar, min bror, mina vänner o en massa andra raggarjävlar ^^ ÄLSKAR VARBERG <3 o fick mkt beröm för mina fina husvagn :D
- Va ett jääävla åskväder som slog ut hela Timmersdala i 4 timmar, kändes konstigt o jobba i mörker utan någon kassa, ingen som kunde tanka osv. Tänkte stänga men då kom strömmen tillbaka ^^
- Började umgås med Annelie en hel del
- Jag o Johanna beställde en resa till Turkiet :D



Augusti:
- Va på After Work på Harrys med Bitta, Johanna o Ica, en kanonbra kväll som slutade med allsång på husaren <3
- Möhippa för Zenita, dagen spenderades på Skara Sommarland o sedan åt vi god mat på kvällen :)
- Spenderade ons-sön i Lidköping. Förberedelser för dop o bröllop.
- Sen va de såklart bröllop o dop där jag både var tärna och fadder. Så fin dag <3
- Tog en långpromenad med Tyson som gick utan koppel hela vägen, stolt matte :D
- Började göra om i butiken. Rev ut den gamla spelhörnan o flyttade om allt. De va några låååånga intensiva dagar men fy fan va nöjd jag blev med reslutatet och kunderna älskar den nya spelhörnan :D
- En fredagskväll så kom de 52 mm regn på en timme och de åskade som fan. Slog ut allt ATG, svenska spel och bensinen på jobbet. Askul, NOT!
- Va och firade Maxens 1årsdag <3
- Åkte till TURKIET!!!!! Underbar resa med Johanna och Christine! Vi hade så jävla kul och vi solade, drack drinkar och bara hade de så bra. Måste så göras om! :D
- Landade i ett regnigt Sverige. Väl på stationen i Skövde så möttes jag av en asglad Tyson som saknat sin matte, han skrek av lycka o släppte mig inte med blicken på riktigt många dagar!
- Hade besök av Peter från Varberg
- Matfestivalen spenderades hos Bitta o Robban :)
- Va nere i Gbg med min mamma o faster en heldag! Asmysigt :)



September:
- Hjälpte Ica o Polly o flytta från Säter till Timmersdala :D
- Va på en klassåterträff med min gymnasieklass, asmysigt! Saknar dom så <3
- Åkte tillVarberg till Peter men kände inget för honom, inte som mer än vän o åkte hem dagen efter ^^
- Va i tingsrätten och vittnade mot ett EX till mig
- Jag, Bitta o Johanna blev smått besatta av "Kungarna av Tylösand"
- Hade en asmysig kväll med ostbricka på ekudden med trevligt sällskap :)
- Röstade för första gången i mitt liv!
- Fick inflammtion i en sena i fram av foten så fick inte anstränga den på 1 månad :(
- Stötte på 3 älgar i en rondell i Mariestad, helt sjukt!
- Hade en brakfest i min lägenhet, vi va mer än 40 personer o festen va gryyyyyymmmm! <3
- Hjälpte Johanna o flytta



Oktober:
- Tyson och jag hade en myshelg o lämnade bara lägenheten för kissepauser för herrn.
- Hade en avskedsmiddag på Mangos för Johanna! :)
- Johanna flyttade till London :(
- Jag o Bitta bokade biljetter till London ;)
- Köpte Pontiacen av pappa :D <3
- Färgade håret svart
- Malin hade födelsedagsförfest o utgång i Mstad, askul kväll :D
- Började på babysim med Nikki, va dock bara där 2/9 ggr tyvärr :(
- Första snön kom den 21 oktober, uscha :(
- Hade en mysig höstfika med Bitta o Agnis på pims
- Köpte mig ett Attract promenadband
- Gjorde ytterligare en sittning på tatueringen
- Fick min första parkeringsböter ^^



November:
- Va hos Agnis en lördagkväll o hade de väldigt trevligt!
- Åt årets första lussekatt o drack julmust, MUMMMMA :D
- Åkte till London fre-mån! En underbar helg hos Johanna med Bitta! Vi shoppade, o så shoppade vi lite till och hade de asmysigt! <3 Ville verkligen inte åka hem!
- Firade Polly i snöovädret
- Köpte en kontinentalsäng, ett soffbord och en ny tvbänk och dvdhylla :D
- Bokade en ny resa till London 27-31 januari :)
- Va på premiären av "Harry Potter och dödsrelikerna" med Malin H :)
- Tyson fyllde 2 år den 19 november, mattes älskling <3<3<3
- Satte upp lite julgardiner och julsaker ^^
- Bokade biljetter till Roxette som spelar i trädgården i Gbg den 24 juli 2011 :D
- Byggde ett asnice pepparkakshus :)

http://publishme.se/1947236/imagehandler/?go=upload&cb=tinymce.plugins.ImageHandler.cb_map.id_body

December:
- Jag o Ica bakade julgodis
- Bokade ett hotell till London-resan
- Ica o jag hade en myskväll, åt god mat o kikade på Idolfinalen!
- Hade en 3-rättersmiddag hemma hos mig med några goa vänner, myskväll <3
- Va hos Zenita o barnen en kväll o natt, astrevligt :)
- Fick min nya säng o mitt nya soffbord! Så jävla nöjd! :D
- Mamma fyllde år
- Jag fyllde år, som vanligt va de knytkalas/julbord hos mig, asbra kväll :D Mina vänner e verkligen bäst <3
- Min kusin o hans familj va hos mig o vi hade en trevlig middag :)
- JULAFTON ;D
- Juldagen med kanon utgång med världens bästa Johanna! Bra förfest, bra utgång och askul med black jack :D
- Jag o Bitta va på Narnia 3 i 3d, asbra :D
- Firade de nya året i Melldala i Bittas stuga med god mat o trevligt sällskap <3





2011 ska bli mitt år :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0