En liten lista...

2011-03-27 klockan 11:08:39
1. Hur gammal är du om fem år? 27 år, 3 månader o 6 dagar.. ;)

2. Vem var den sista du träffade? En kund!

3. Hur lång är du? 163 cm

4. Vilken var den senaste film du sett? Har den senaste veckan bara kollat på serien "Veronica Mars", kolla in den, världsklass :D

5. Vem ringde du senast? Min bror!

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Okej men fråga henne när du ser henne då - till pappa

7. Vad är dagens planer? Jobba, sen handla på maxi o glo i soffan!

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms! Fråga mina vänner? ;)

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta och sambos

10. När såg du senast din mamma? Igår

11. Vilken ögonfärg har du? Blåa

12. När vaknade du idag? Efter ca 3 timmar sömn gick jag upp när klockan ringde 8,00

13. Har du någon gång hittat en katt? Ja min pappa hittade vår första katt i en kunds motorutrymme i bilen!

14. Vilken är din favoritplats? London, älskar den staden! O självklart där min familj o mina vänner är :)

15. Vilken plats föredrar du minst? Någonstans där det är mörkt o jag är ensam...

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag hoppas att jag lever ett bra liv. Med en bra karl, 2 barn, jobbar på tappen fast nu som chef o inte chefens dotter o så har jag äntligen byggt mig mitt hus :D Hoppas kan man göra va??

17. Vad skrämde dig som barn? Ett troll som stod i min farmors källare. Den va otäck!

18. Vem fick dig att skratta senast? Hmm åt en kund imorses kanske? Dont remember,..

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Japp så gammal e jag inte riktigt :D

20. Har du stationär eller bärbar dator? En 10,2" bärbar samsung o en 17" bärbar Packard bell!

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Linne eller tshirt. Är det kallt så hoppar jag i min OnePiece..

22. Hur många kuddar har du i sängen? 5

23. Hur många landskap har du bott i? Västra Götaland o Småland

24. Har du någon gång spytt på fyllan? Nej, inte ens på bakfyllan ^^

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor eller små gosiga innetofflor från primark :D

26. Är du social? Ja, jag gillar att träffa o tjöta med folk. Annars hade jag inte jobbat med det jag gör ^^

27. Vilken är din favoritglass? Finns många men gillar daimstruten mkt :)

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Bygga mig mitt hus :D

29. Tycker du om kinamat? Oja, tänkte tjata på mamma att vi ska äta de idag!

30. Tycker du om kaffe? Ooonej!

31. Vad dricker du till frukost? Vatten, gillar inte mjölk eller kaffe...

32. Sover du på någon särskild sida? Oftast i mitten!

33. Kan du spela poker? Oja, jag e grym!

34. Tycker du om att mysa? Vem fan gör inte det?

35. Är du en beroendemänniska? Hahaha jag är beroende av min telefon, min dator, min bil, mina pengar, min familj, mina hundar o mina vänner.. Så, hmm ja!

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja 2 st!

37. Vill du ha barn? Ja, 2-3 st räcker!

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska o så lite skoltyska..

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej, tack gode för det :D *peppar peppar tar i trä*

40. Föredrar du havet eller en pool? I Sverige: Pool pga av alla ormar! Utomlands: Havet :D

41. Vad spenderar du helst pengar på? Resor, kläder o heminredning!

42. Äger du dyra smycken? Nepp äger bara en guldring o den tänker jag iaf inte använda :P

43. Har du någon gång testat narkotika? Nepp!

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En skumbanan!

45. Vem är den roligaste människan du känner? Alla mina vänner är roliga :D

46. Välj ett ärr på din kropp? Har ett fult ärr på magen, eller ja i mitten av revbenen efter att jag tog bort min galla. Det är fult o jag skäms över de faktiskt :(

47. Vad har du för ringsignal? Rihanna - only girl(in the world)

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ne inte hemma hos mig men mamma har säkert hos sig..

49. Flirtar du mycket? Nej, är lite blyg när de gäller pojkar ;)

50. Vart togs din profilbild för din blogg? På tappen(mitt jobb) bland godishyllorna innan en fest hos Ica o Polly..

51. Kan du byta olja på bilen? Haha nee men min pappa är bilmekaniker så byta olja är helt o hållet hans bekymmer ;)

52. Har du fått fortkörningsböter? Nej *peppar peppar tar i trä*

53. Vilken var den senaste bok du läste? J.K Rowling "Harry Potter och dödsrelikerna"

54. Läser du dagstidningen? Ja varje dag oftast

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej

56. Dansar du i bilen? Jag studsar o diggar som fan om det är bra musik!

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Lyssnade på Rix FM på gymmet i fredags!

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Va en kund sa att jag skulle framföra till chefen(dvs pappa ^^)

59. När var du i kyrkan senast? När min farmor urnsattes för ca 1 år sen.. :(


Ica, jag, Bitta o Johanna. En glad fredag i somras <3

Kommentarer
Postat av: JD | 65 kg ska bort!

kul att läsa :D



självklart är det okej, skriver hemlig på dig ;)

2011-03-27 @ 15:44:13
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: Z

Men fia inte har väl du bott i småland? Mullsjö ligger i västra götaland =)



Sen var du faktiskt i kyrkan för snart 8 månader sen ;)

2011-03-27 @ 19:15:01
URL: http://tindrali.blogspot.com
Postat av: Linda

Vad snäll du är! :) Tack!

2011-03-27 @ 21:41:35
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: JD | 65 kg ska bort!

vi vill till grekland men vi får se om de kanske dyker upp något annat :D vart som helst nästan ;) haha

2011-03-27 @ 22:50:11
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: Malin I Form

Vad kul att läsa :D

2011-03-27 @ 23:29:25
URL: http://maliniform.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0