Mån-sön v11!

2011-03-24 klockan 11:44:40
Ja jag får köra mina veckouppdateringar lite sent som vanligt! Detta va alltså förra veckan..

Mån: Upp o jobba 7,30-15,00. Då kom pappa o bytte av mig o jag o mamma åkte iväg.. Till Pålsboda där vi hämtade hem våran lilla Tindra, sötnosen! Skrev på diverse papper o begav oss hemåt. Tindra va så duktig o sov hela vägen i mammas knä i sin bädd :) Väl hemma möttes vi av en liten avvaktande Tyson som morrade lite! Sen gick jag o Tindra hem o sov. Första natten är aldrig rolig, hon pep väl kanske 8 ggr under natten så va bara o stoppa ner handen o klappa på henne. Men hon va uppe o kissade på tidningen så de va bra :)



Tis: Mamma kom upp med Tyson på morgonen så de vart full rulle på morgonen, Tindra va superglad över o se Tyson! Så hela förmiddagen spenderades med hundarna i sängen o kikade på tv. Va så trött efter en ganska så ryckig sömn! Sen jobbade jag. Efter jobbet kom Bitta o Johanna. Vi käkade våfflor, pratade gamla minnen från högstadiet o hade de allmänt mysigt. Sker alldeles för sällan, Johanna, flytta hem nu :) Myskväll på hög nivå med 2 underbara vänner <3



Ons: Tindra va morgonpigg som vanligt, o Tyson kom ju på morgonen så de blev full rulle! Slappade i sängen framför tvn denna dagen också. Va så jävla trött ^^ Jobbade. Efter jobbet va tvkvällen räddad. Glee, Grey´s o den nya serien Off the map! :)

Tor: Slappade som vanligt på fm i sängen framför tvn. Riktig latisvecka ;) Sen jobbade jag o på kvällen va de nog tvn som härjade :D

Fre: Upp o jobba morgon. Tung efter 4 eftermiddagar på jobbet! ARBETSDAG 19 irad va sedan avslutad :D Efter jobbet kom Julia o Joni o hälsade på de senaste tillskottet. Dom va kvar en bra stund o vi snackade skit o käkade glass :) När dom åkte så gick jag ner till mamma o pappa o slappade i deras soffa resten av kvällen!

Lör: Sov ensam utan hundar, förstår ni hur skönt de va? O så vaknar jag tidigt, typiskt ^^ Dagen spenderades hos mamma o pappa. Mamma jobbade så jag va där med hundarna o pappa. Satt o gottade oss i solen o glodde på tv. En riktigt slappardag, välbehövligt för min trötta kropp. 19 dagar irad med arbete tar hårt på en! Mina kusiner o min faster va förbi en sväng o hämtade däck o kikade på nytillskottet.

Kvällen spenderades i soffan hos mamma o pappa o laddade ner en massa serier o musik ;) Malin o Jessie va förbi en sväng o kikade på Tindra också! :) Sen gick jag hem o kollade på "The italian job", den filmen e nice! Va även denna natt hundfri :D

Sön: Vaknade upp pigg vid 8,30. Skräll? Inte bra o va ledig ^^ Förmiddagen spenderades med hundarna i knäet i solen! Så himla skönt väder. Underbart med lite sol, om den bara kunde va framme lite oftare? Sen fick jag ett ryck efter många timmar i solen att jag skulle sttäda bilen, så dammsög ur den o tvättade av den med avfettning o schampoo uppe på jobbet. Tyson va nöjd, han fick va i bilen, han älskar o åka bil så fick inte lämna mamma o pappas garageuppfart utan honom ^^



På eftermiddagen så grillade vi när min moster o hennes gubbe kom på besök. På kvällen så kom Ica o Polly till mig o vi kikade på film, vilka goa vänner jag har som vill spendera sin söndagskväll med mig :)


Kommentarer
Postat av: JD | 65 kg ska bort!

jag vill också grilla! :)



tack :D hihi

2011-03-25 @ 23:10:55
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0