Busy!

2011-05-29 klockan 22:49:07
Haft fullt upp sen jag skrev sist.. Förra veckan va de promenad med Sanna o solning med Annelie på måndagen. Midnattsbio Pirates of the caribbean på tisdagen. På onsdagen va de bilbingo med Sanna o Ica, lyckades kladda ner Sannas föräldrars bil med min penna, skäms på mig :( På torsdagen städade jag hela dagen! På fredagen städades de innan de blev ekudden efter jobbet.

Åkte hem från ekudden på lördagen för o städa de sista. Handlade en massa grejer till bålen inför kvällen. Kvällen spenderades hos mig. Vi va ett tjejgäng på 11 personer som förfestade innan vi drog på Björn Rosenström. Kanonbra kväll! Söndagen va jag bakis o va i Hjo på Hem & Hobby. Va trött jag va ^^  Städade o Sanna o hennes bror bjöd mig på mat :) Har jobbat mån-fre också!




Denna veckan började lite dåligt. Min favvokund gick bort så va lite nere, R.I.P Yngve! På måndagen va jag med på mitt gudbarns 1årsfotografering. :) På kvällen va Ica o Polly här o vi kikade på film! Tisdagen vet jag inte va jag gjorde ;) Men i onsdags så hade jag fullt upp. Jobbade, åkte med Kalle o köpte ljud till Pontiacen, hem o lämna de o fixa lite med bilen, sen iväg o hämta upp Sanna i stan, hon va med mig o köpte en ny dator, kunde inte hålla mig. Blev en Mac Mini :D Sen kikade vi på min brors Korpenlag i fotboll. De vann med 2-1, så duktiga så :D

I torsdags så va de fix med billjudet o städning o tvättning hemma. I fredags va de tråkigt väder o jag spenderade eftermiddagen med att baka o greja med min nya dator. Brorsan va också o hjälpte mig med min dator :D Sen åkte jag till Ekudden o sov!

Igår jobbade jag o sen blev de ekudden efter jobbet. Drog med mig husvagnen till Pontiacen o fick med mig 5 pojkar i bilen också. Va på crousing igår kväll i min fina bil med de grymma ljudet som Jan hjälpt mig med i veckan, TACK :D Va hemma runt 2 tiden inatt o somnade gott o hörde inte när telen ringde imorses. Idag har jag bara slappat i husvagnen, vart framme i stan o kikat o sovit. Väl hemma har jag städat, gjort veckans beställning på jobbet o röjt i verkstan. Nu kikar jag på änglagård 3 o ska ner o hämta vovvarna för o sen sova, eller kolla på Nikita ;D


Min fina bil o husvagn, min pääärla :D Ne jag e inte raggare ;)

Kommentarer
Postat av: charlie

naaaaw tack gumman för din fina kommentar. blir ju helt till mig tack verkligen ;)



Oh gud vad skojj! Hur kmr dt sig? Har du tittat på kategorin atkins dieten? På min blogg asså?



Puss o kram

2011-05-29 @ 23:05:11
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: charlie

fick du min kommentar :s?

2011-05-29 @ 23:10:42
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: charlie

oh vad roligt o höra hehe :D men beställ boken på adlibris.se kostar 174 kr fraktfritt. en super bra bok som förklarar allt så himla bra. har scannat in hela fas 1 så man kan börja tjuvstarta ;)



Ja blir helt underbart. vill verkligen att mer människor ska uppmärksamma atkins samt och kunna bli inspirerade o gå ner i vikt :)

2011-05-29 @ 23:34:28
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: Malin I Form

SV: Nee? Bloggar står med som alternativ två?

2011-05-30 @ 07:44:17
URL: http://www.maliniform.com
Postat av: charlie

naaw tack så mkt gumman!! :D hehe var ganska stor men dt släppte snabbt med atkins, sett videon?



Ja men testa dig fram läs boken också så blir dt bra. viktigaste är och ge sig in i dt hel hjärtat o inte kolla bakåt :) e här ifa du behöver stöd eller råd

2011-05-30 @ 08:29:58
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: charlie

http://mscharlie.blogg.se/2010/december/atkins-de-senaste-14-manaderna.html#comment HÄR ÄR LÄNKEN :)



Ja men grejen e att du kan äta kolhydrater i atkins fas 4 eller 3 men du går inte ner lika snabbt. står mer i boken :)



puss o kram

2011-05-30 @ 10:26:08
URL: http://mscharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0