Måndag - nya tag!

2011-05-16 klockan 23:25:23
Dags för nya tag! Har ätit en bra frukost, lunch, mellanmål o kvällsmat idag. Även vart ute på 2 promenader o solat solarium :)

Just nu kör jag på att räkna kalorier, dock ska jag försöka utesluta dricka men de går inte :( Vissa dricker kaffe o te, jag dricker dricka. Så för att dämpa sockersuget som kommer komma om någon dag så ska jag fortsätta att dricka light drickor max 0,5 liter per dag denna veckan!

Men på måndag nästa vecka ska jag påbörja South beach dieten o då får de va slut med drickan för 2 veckor. Tror dock inte att jag kommer va mänsklig under den första perioden ^^ Inget socker, inga kolhydrater o ingen dricka! Förstår ni hur jobbigt de kommer bli? Jag har världens sockerberoende!

Hoppas ni gillade mitt inlägg om London förresten, kommer ett om påsk o Kreta imorgon om jag hinner. Ska iväg till frissan o bli blond imorgon bitti! Kan inte längre förneka min orginal hårfärg så får gå tillbaka vad jag egentligen har, blont, kritvitt typ ^^ Orkar inte färga utväxten var tredje vecka när jag har mörkt, både dyrt o sliter för mkt på håret:(

Hoppas ni alla haft en bra måndag! :D Mega kram till er alla!


17årig sur(?) Fia i Turkiet med ljust hår :P

Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Det lät som en intressant diet! Hoppas det går bra :D



SV: Hehe, det är helt okej så länge du inte skriver tjugo stycken skräpkommentarer :)

2011-05-17 @ 09:04:28
URL: http://www.maliniform.com
Postat av: Katta

Drick MAX! Typ pepsi max, cola zero!! :D Det är bra shit ;)



Lovar du att tatuera sig inte är så farligt?! UTAN LJUGEKORS?!?!?!?!?! ;) KRam!

2011-05-17 @ 21:06:40
URL: http://kattasfett.se
Postat av: Malin I Form

SV: Japp, bion var kanon :D

2011-05-18 @ 14:31:11
URL: http://www.maliniform.com
Postat av: Katta

Ha! Jag som är så beroende det kommer sluta med att jag inte har en cm på kroppen otatuerad om jag sätter igång ;) haha KRAM!

2011-05-18 @ 14:35:39
URL: http://kattasfett.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0