London dag 1, tisdag!

2011-11-28 klockan 21:51:36
Började med att min kusin körde oss till flygplatsen. Där åt vi frukost innan vi gick på planet mot får London! Väl framme lunchade vi o spelade kort innan vi åkte med Stansted express till Liverpool street o sen vidare mot vår lägenhet i Queensway.
Skitmysig lägenhet med bra o centralt läge! Packade upp o fixade iordning lite innan vi drog ut!
Den bästa var när vi vart inne i lägenheten, efter 10 min så går brandlarmet. Jag och Johanna trodde de va i bara vår lägenhet de va men tillslut insåg vi att de va överallt så plockade ihop de viktigaste och gick ner till lobbyn. Där stod de massa människor, som tur var så var det bara krångel med brandlarmet så vi gick upp igen! O sen ut på stan!
Blev först en sväng till Trafalgar square där vi gick till Johannas bank o sen vidare till Marble arch o primark! Kom såklart där ifrån med en påse. Är så svårt o hålla sig borta :D
Efter shoppingen vilade vi innan det var dags o gå ut o äta. Blev en italiensk restaurang mellan Queensway och Bayswater stationen. Åt såklart kyckling, va annars? Va en mkt trevlig kväll så däckade så fort jag la huvudet på kudden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0