Lördag & söndag!

2011-11-13 klockan 19:36:51

Jobbat hela helgen! :/ jobbigt men pengar!

Igår va de full rulle på jobbet med alla kunder! Trav, tips o däckbyten! Va trött som fan när ja slutat! Då kom Johanna o vi åkte till stan o handlade innan vi solade en liten sväng på suncity. Vi försöker bli bruna inför London resan ;)

Sen hem till mig o göra mat o resten av kvällen spenderades i soffan o kikade på mååånga avsnitt av "sons of anarchy" som är vår serie som vi kollar på ihop :)

Idag har jag jobbat! Ätit farsdagmiddag, tvättar just nu. Fått upp mitt vitrinsskåp också o nu tänkte jag slänga i en tvätt till o sen ska jag kolla på nån löjlig kärleksfilm o chilla!

Hur har er helg varit?

Haha igår gick proppen hemma när Johanna skulle steka köttfärsen. Dock funkade spisen så jag tände en massa ljus så hon kunde se lite iaf :D

 


Kommentarer
Postat av: Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪

Kommande veckas utmaning ligger nu uppe! Delta du med! <3

2011-11-13 @ 20:36:22
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0