Mån-lör :)

2011-11-05 klockan 19:16:02
Veckorna bara springer förbi. Redan November va fan :)

Måndag: Upp o jobba förmiddag. Dagarna går fort på jobbet när de finns o göra :) Sen blev de en sväng till stan med Bitta, Johanna o Gustav. Käkade lunch o kikade på lite kläder :) Väl hemma hämtade jag hundarna o så tog jag o dom o Zenita på en 50 min promenad i samhället :) Kvällen spenderades hos mamma o pappa!

Tisdag: Förmiddagen spenderades framför tvn o PLL innan jag o hundarna tog en promenad innan de va dags o jobba! Efter jobbet åkte jag o Ica in o tog en skön promenad i mörkret på Billingen o sen solade vi. Ett görbra solarium inne i stan :)

Onsdag: Upp o jobba fm. Efter jobbet blev de lite mer PLL innan jag o hundarna tog en promenad. Sen kom Ica o Z o hämtade mig o vi åkte på ett Bas-pass på friskis o svettis :)Va en jättebra ledare så tänkte köra passet på onsdagskvällarna :) Sen avnjöt jag en sallad hos mamma o pappa o kollade på Greys :)

Torsdag: Upp ganska tidigt o gå ut med hundarna en sväng! Sen åkte jag o hämta Ica o vi åkte upp till spåret. O vi sprang, eller ja, gick 2 stolpar o sprang 2. O jävlar va Ica pushade mig o gud va jobbigt de va :D :D :D Men skönt efteråt. Blir nog nån mer gång ^^ Sen va de bara o äta o jobba. Efter jobbet tog jag o Z en långpromenad på 1 timme :D Höll bra tempo också :)

Fredag: Upp o jobba morgon. Vaknade redan vid 5 på morgonen så blev några avsnitt PLL före jobbet ;) Full rulle på jobbet så tur att Maqgan va på jobbet! Sen gick jag av min 12arbetsdag! Så skönt! Firade med ett avsnitt av PLL innan jag o Z tog med oss hundarna på en lååångpromenad, gick i skogen en sväng också. 85 min :D Kanonskönt va de :) Kvällen spenderade hos mamma o pappa med tacos. Va trött o somnade i soffan men när jag gick hem så kunde jag fan inte somna, typiskt :P

Lördag: Vaknade vid 8 imorses o käkade min goa frukost som ni såg! Sen tog jag med mig hundarna, Zenita o Nora i vagnen o gick 1 timme :) Väl hemma så tog jag o storstäda. Va o dammade överallt o toan fick verkligen en renlig genomgång. Så nöjd o de luktar gott här :) Sen åkte jag o Z till stan o ikade på tapeter o på lite heminredning innan vi åkte hem till dom! Va en sväng hos dom o busade med barnen innan jag åkte o hämtade hundarna o här är vi. Jag o Tindra sitter i soffan o kikar på PLL o äter de tillåtna lördagsgodiset som har gjort att min mage har ont nu :( Kvällen blir lugn, sitta o kolla klart på de sista avsnitten av PLL ;)



Bilder från i somras :) Där va man blond också ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

aw söt du e gumman men dt betvivlar jag!



Jo da helgen fick sig en bra start ! Detsamma till dig!



Nattis!

2011-11-05 @ 22:45:07
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: JD - Masa på

tiden går sjukt fort ju :P

2011-11-06 @ 00:07:51
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0