10-16 oktober!

2011-10-16 klockan 23:23:58
Måndag: Upp o gå ut med hundarna. Sen blev de 30 min crosstraining innan jag gjorde mat o gick till jobbet för första gången på 16 dagar. Efter jobbet slappade jag o kikade på Veronica Mars..



Tisdag: Upp o jobba morgon.. Efter jobbet slappade jag o hundarna lite innan vi va ute på en 30 min promenad o sen crossade jag 15 min innan Johanna kom o vi gjorde tacos. Va dock jävligt trött så somnade när vi kikade på SOA, va inte lite trött heller :P Så Johanna åkte hem tidigt o jag somnade asgött, satans va trött man blir av o jobba!

Onsdag: Sov ut, Tindra va snäll mot matte! :D Vi va ute på en 60 min rask promenad i solen, va så gött innan jobbet! Sen jobbade jag o gjorde antagligen ingenting på kvällen :)



Torsdag: Upp o jobba morgon. Alltid lika motigt ;) Sen slappade jag o hundarna lite innan vi va ute på en 45 min skön promenad i solen! :) Sen ringde mamma på vällen därav ee tidigare inlägget om min bror. Va inte den roligaste kvällen precis!

Fredag:
Upp o jobba morgon. Mamma va inne med min bror på sjukhuset så vi bytte pass. Efter jobbet sov jag o hundarna en stund innan vi gick ut 1 timme, denna gången gick dom före, va en otäck skördetröska på gärdet så de gick på bra :) När mamma slutade så åkte vi in till stan o köpte lite kinamat. Vitlöksmarinerad kyckling med peppar! MUMMA!



Lördag: Fick sova ut, hundarna va hos mamma o pappa! Gjorde mig en god omelett till frukost innan jag o mamma åkte till stan. Va inne på kvantum o handlade lite mat o så i djuraffären o handlade hundmat! Eftermiddagen spenderade jag i soffan o kikade på NCIS, diskade, plockade lite hemma, va ute på en 30 min promenad med mamma o hundarna i spåret innan jag åkte till Mstad. Spenderade kvällen hos Malin. Mkt trevligt. Kikade på "Captain America" o åt god mat :)



Söndag:
Gick upp o kikade på Disneydags o åt frukost i sängen. Perfekt start på morgonen :) Sen kom hundarna o vi grejade hemma. Diskade, bytte blommor, dammade o tvättade lite. Sen va vi på en 30 min promenad :) Sen fixade jag mat åt min familj, brorsan va hemma på besök också! Efter de så gick jag o mamma en sväng i spåret innan jag åkte till stan.

Där hämtade jag o Ica upp Bitta o vi gick o såg "Crazy, stupid, love" på bio! Den va mkt bra :D Mkt sevärd, rolig o så en asnice Ryan Gosling! MUMMA! Om jag skulle få honom skulle jag aldrig mer be om nåt! Käkade faktiskt jordgubbar som tilltugg. Så duktig jag e! :D Sen va vi en stund hos Bitta efteråt o snackade innan vi åkte hem o här e jag nu. I sängen med hundarna bredvid mig o "Wedding crashers" på tvn!



IDAG HAR JAG VARIT UTAN GODIS, DRICKA, CHIPS, KAKOR o diverse sötsaker i 7 dagar! JAG E STOLT ÖVER MIG SJÄLV! :D :D :D

Kommentarer
Postat av: JD | sextiofem kilo ska bort

disneydags, det bästa ever ;D haha

2011-10-17 @ 17:09:25
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0