God morgon!

2011-10-19 klockan 10:32:59
Eller vart uppe en timme nu. Tindra ville inte att matte skulle sova längre. Nu sitter vi i soffan i min kalla lägenhet. Den senaste veckan har innetemp legat mellan 15-17 grader. Inte så trevligt alls :(

Tror jag börjar bli sjuk. Mamma o pappa är båda sjuka så kanske blivit smittad. :/ Så blir nog ingen träning idag. Känner hur jag har ont i hela kroppen o så mensvärk på de, ingen bra kombo :(

Så blir o kika på "Harry Potter o dödsrelikerna del 2" sen blir de o laga lunch innan jag ska gå till jobbet!

<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>

I måndags va jag o hundarna ute på en promenad på fm innan jag kikade på en ny serie, "revenge". Verkár va riktrigt bra och spännande :) Sen va de bara o jobba innan jag på kvällen spenderade i soffan hos mamma o pappa! :)

Igår va de o gå upp på morgonen o hämta Icas bilnyckel o börja jobba. Pappa var hemma så fick starta igång killarna ute i verkstaden innan jag kunde öppna butiken. Jag tror jag skulle bli en bra chef, jag älskar o styra o ställa ;)

Sen började dagen med arbete. Tidningarna kom, tobaken kom, dagab kom med varor, osv. Samtidigt så var det två killlar o bytte ATG disk så de va full rulle.

Men dagens bästa mitt i all stress var när vi flyttade alla kassadiskar för att få plats med den nya ATG disken.. Telefonen ringer, det är polisen som är på väg. Då har vi lyckats komma åt överfallslarmet så polisen kom efter ett tag o även securitas så var full rulle ett tag där! ^^

Sen kom iaf Maggan o jag fick stressa o byta bil för att sen tanka och hämta Johanna o åka ner till Jönköping. Vi blev lite sena till Memira, jag skulle på mitt 3 veckors återbesök med ögonen. Hade 90% av synen tillbaka o han sa att de såg ut som att jag inte ens gjort en laseroperation, så de kändes bra :)

Sen åkte vi vidare till A6 där vi gick i några butiker, o så systemet ;) Hittade ett lite finare linne på Vero Moda som jag ska ha på Gustavs dop. Sen gick vi in på Ikea o köpte lite grejer till min mamma o så blev de självklart lite till mig. Lite ljus o några ramar, aldrig handlat för så lite där inne ;)

Sen åkte vi hem o lämnade av grejerna, bytte bil o hämtade hundarna innan Johanna åkte hem o jag o hundarna gick o la oss :) En fullspäckad dag igår, hann inte med o röra på mig men lika bra det så jag kan vila upp mig!

Ne nu ska jag fortsätta kika på "Harry Potter och dödsrelikerna del 2", som jag väntat på att den ska komma ut :) Ha en bra onsdag! :)


Mina två små godingar ligger här bredvid o njuter :)

Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Aw, vilka sötnosar!

Hoppas du inte blir sjuk vännen!

2011-10-19 @ 11:52:34
URL: http://www.maliniform.com
Postat av: Malin I Form

SV: Jaa, det blev inte så torrt med salsan och så men ja, sås är en fördel!

2011-10-19 @ 20:52:28
URL: http://www.maliniform.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0