Lördag, söndag o måndag!

2011-10-24 klockan 19:58:03
Helgen går fort. Speciellt när man jobbar o inte mått bra :/ Feber o en jääävla huvudvärk! Lördagskvällen blev inte som planerat! :S

Igår va jag uppe tidigt o slappade framför tvn med hundarna innan vi gick en promenad :) Sen lagade jag mat, min faster va på besök en sväng,  diskade, vilade, va ute på en skogspromenad. Sen va mamma o pappa här på kvällen o vi kikade på "Hangover part 2", underbara film! Den är så jävla klockren!

O idag va jag uppe tidigt o va ute med hundarna på en 30 min promenad innan jag hämtade Ica o vi åkte till stan. Vi va på ett 55 min pass på friskis o svettis. Ett baspass o de räckte. De va jobbigt :D Men skönt när de var över. Köpte ett 10 kort så de blir fler besök dit :)

Efter de åkte vi o hämtade en sallad till mig, eller ja pastasallad utan isbergssallad ;) GIllar inte de! Va ute med hundarna när jag kom hem, duschade o så kom Zenita när jag åt lunch så vi snackade en stund innan jag fick gå till jobbet. Så kul att dom flyttar hit till min lilla by på lördag :D :D :D :D

Sen va de bara o jobba. Dagen har gått fort, skönt! De blir så när de e mkt däckkunder o de e folk överallt hela tiden typ ;) O nu sitter jag i soffan, har precis ätit o kikar på "A cinderella story", eller den e i bakgrunden när jag läser bloggar o bloggar själv!

Har ni haft en bra helg?


Dagens middag, o lunch också! MUMMA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0