Orolig!

2011-10-14 klockan 12:26:08
Ingen bra natt. Sov typ ingenting så är helt död nu..

Min mamma ringde igår vid 21,30 o berättade att min bror vart inne på vc pga svårt att andas o ont i hjärtat. O på hans EKG visade de nåt som inte skulle va där..

Så han fick åka hem trots att vi har ärftliga hjärtproblem i släkten o är tillbaka på sjukhuset idag. Som de ser ut nu så blir han kvar minst över dagen o ev natten. De beror på vad röngten säger..

Men jag hoppas verkligen att allt går bra. Han är ju under bevakning nu iaf!


Jag, brorsan o Mikael när vi va i London i januari!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men oj gumman :(



hoppas han mår bra <3

2011-10-14 @ 19:32:01
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Att man skickade hem honom är ju sjukt om ni har det i släkten. Tur att de har koll nu i alla fall. Hoppas allt går bra. Massor av kramar!!

2011-10-15 @ 14:16:02
URL: http://reasonstobebeautiful.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0