Torsdag!

2011-10-27 klockan 18:49:22
Sitter o kikar på "Pretty Little liars". En ny serie jag planerar på o följa :) e dock några man följer just nu. Ska göra en lista någon dag över alla serier jag kollat/kollar på :D

Har ni någon favoritserie ni verkligen inte kan missa??



^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Igår blev de 30 min promenad med hundarna o 30 min crosstraining innan jag jobbade em o slappade i soffan hela kvällen :)

Idag har jag jobbat fm :) Har dock inte vart en bra matdag, fick bli en 3/4 barnpizza margerita till lunch. O korv o makaroner för en stund sen :/ Men jag har iaf vart ute på en 60 min rask promenad med hundarna innan jag städade hemma.

Va meningen att jag o Johanna skulle träffas o gå på stan idag men blev inte så för hon e sjuk :( Tråkigt men får bli en annan dag. Måste ju köpa en doppresent till Gustav som döps nästa helg :)

Så nu tänker jag spendera hela kvällen i soffan. Går nog ner till päronen om en stund o slappar där. Är på ett riktigt skrivarhumör så kanske blir några rader skrivna i min "bok" :)

Ha en trevlig kväll :D

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Härligt med en riktig långpromenad! Sen så är det ju det lilla som gör det och det syns ganska fort. Så att du inte gör så mycket är kanske att ta i menar jag ;)



Sv: Ja, nya livet på fredag. Är väldigt pepp själv så blir förhoppningsvis bra i kombination med bloggen nu denna gång :)

2011-10-27 @ 20:43:40
URL: http://reasonstobebeautiful.wordpress.com
Postat av: Anonym

Ja men precis socker är aldrig bra. Det är faktiskt inget kroppen behöver ALLS, mer att det sitter i skallen på en. vill man ha ngn form av socker kan man ta en frukt :)



Du gör som du själv känner för jag hoppas dt ej triggar igång sötsuget igen bara ...



Ja men detta fixar du jag tror på dig! Se till o va fokuserad o rikta dig in på dina delmål o intwe slutmålet så skall du se att dt kmr gå bra!



Puss ha en underbar helg!

2011-10-28 @ 10:30:01
URL: http://mscharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0