Veckans viktuppdatering!

2011-10-17 klockan 18:04:54
Vart låg med viktbloggandet de senaste. Har vart fullt upp helt enkelt. Började efter sommarn en sväng med kaloriräknandet men sen åkte jag ju till London o sen va jag sjukskriven!

Men förra måndagen började jag igen :) Kaloriräkning med viktklubb.se! Jag tycker om den sidan! De hjälpte mig att gå ner 17 kilo för 2 år sen! Någon mer som använder sig av deras sida?

Jag o min kompis Bitta har bestämt oss att gå ner 10 kg till julafton! O gör vi detta så ska vi åka på en SPA weekend till Sthlm! O jag vill verkligen gå på SPA, har aldrig vart på de tidigare!

Så förra veckan bestod av 353 minuter med träning. Raska promenader o lite crosstraining! Hundarna e nöjda och jag e nöjd. Har ju vart ganska så bra väder. Kyligt men ändåså lite sol :) Bara på med solglasögonen o gå ut :)

Sen har jag inte ätit några sötsaker, druckit någon dricka/saft/juice, chips, kakor osv. Helt enkelt inga godsaker på hela veckan. Tror seriöst de e enda gången på många år som jag hållt mig ifrån godis sålänge! :D O nu e de inte ens svårt. Jobbar ju bland godis varenda jävla dag o de jobbigast är nog att se colan varje dag. Den saknar jag, o drömmer om tom ;D Har dock tänkt att hålla mig borta från drickan och godiset så länge som de bara går. Jag har sagt att jag ska klara iaf månaden ut. O det är stort för o va mig ;D

Men iaf till dagens vägning! :)
-1,1 kg


Det värsta är att jag önskade att de vore 0,5 kg mer helst men man kan inte få allt i livet. Kanske blir ännu mer nästa vecka! I hope :)

Hoppas ni alla har en bra måndag. Nu ska jag fortsätta jobba! ;D



Kommentarer
Postat av: Pernilla

Grymt jobbat! Och vad härligt att du klarat dig även från colan denna gång :)



Sv: Skönt att allt är bra med bror din i alla fall. Hjärtat är ju alltid så läskigt!

2011-10-17 @ 18:17:03
URL: http://reasonstobebeautiful.wordpress.com
Postat av: Anonym

ah men vad skönt och höra!! :)



naw tack hjärtat :) Nej da motivationen har gått upp nu!



Jag peppar mig sj med op tanken :) som du med din spa weekend.



Är sjukt stolt över dig grattis till ditt minus o att du e godis fri i 7 dgr! WOHOO!!

2011-10-17 @ 20:35:12
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: marielle

Det var sjukt gott! och så himla simpelt, skönt att man kan göra god och bra mat utan att behöva stå o slava i köket i timmar ;)



grattis till minuset på vågen och du är grym som klarat dig utan godiset såhär långt. Jag vet själv vad kämpigt det är, jobbar på café så har godsaker runt omkring mig hela dagarna :P

2011-10-18 @ 10:19:58
URL: http://oncewewereheroes.blogg.se/
Postat av: Sarah

Men det är ju jättebra! 1,1 kilo är vad jag skulle bli lycklig av om en vecka :) Tänk om vågen kunde visa det :)

Tack för kommentaren på min blogg, nu har jag hittat din!



KRAM

2011-10-18 @ 10:32:44
URL: http://smulans.se
Postat av: Malin I Form

Det är ju jättebra! Kämpa på! :D

2011-10-18 @ 17:31:34
URL: http://www.maliniform.com
Postat av: ♥ IAATC.se l Benita Schoultz

Grymt bra! :) Fortsätt så.

2011-10-19 @ 15:10:16
URL: http://iaatc.se
Postat av: N I N A - kampen mot kilona

Heja Heja! Läste längre ner hur du tappade motivation, vad kul att läsa att du är tillbaka igen :) Visst är det underbart att vara utan sockret?! :D Efter två-tre veckor är suget som bortblåst och jag iaf, slutade tänka på godis överhuvudtaget.



Fortsätt kämpa, detta kommer du klara :) Lycka till!

2011-10-19 @ 18:46:24
URL: http://nicaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0