19-25 September!

2011-09-26 klockan 09:04:39
Måndag: Va så trött när jag gick upp så hela dagen innan jobbet så tog jag bara hand om tvätten och kollade på tv innan jobbet. Sen jobbade jag. Efter jobbet blev jag uppvaktad med hemmagjorda hamburgare och kladdkakecupcakes av Johanna :) Vi kikade på SOA och jag halvsov i soffan innan hon åkte hem o jag la mig o sov som en stock :)

Tisdag: Upp o jobba morgon, det var riktigt jobbigt. Man kände verkligen att de blev lite sömn mellan lör-sön o sön-mån ^^ Så jobbade och efter jobbet tog jag mig en gubbakvart. Eller ja, en gubbatimme, eller 2 ;) Sov så gött :) Sen var de bara o ta tag i städningen och all tvätt innan jag och mamma gick på en promenad med hundarna. Mötte en älg i skogen, va sådär halväckligt :/ Sen kom JOhanna och vi åt gårdagens rester och plöjde igenom de sista 4 avsnitten av säsong 3 på SOA och det första avsnittet på säsong 4 innan hon åkte hem :)



Onsdag:
Va nere o hämtade hundarna men passade på o sova ut lite faktiskt :) Regnade som fan hela dagen, inte alls kul väder :( Så jag o hundarna låg framför tvn och slappade bara. Va inte på bra humör och var så trött. Märks på kroppen att hösten e här :/  Sen var det bara och jobbade em och städade lite när jag kom hem!

Torsdag:
Upp på morgonen och jobba lite. Sen var jag och hundarna ute på en långpromenad innan de började regna som fan igen. Sen var det bara att börja städa, röjde som fan och gick igenom min byrå i hallen och blevb av med en hel del skit ^^ Sen dammsög jag och moppade innan det var dags o göra sig iordning för kvällen. Johanna kom och vi gick till bussen och åkte in till stan o mötte Bitta och gick till Joe´s steakhouse. Hade en ubermysig kväll men Ica fattades tyvärr :( Drack och åt gott innan vi tog en långpromenad hem till Bitta där vi la oss i soffan o chillade innan Mattias kom och hämtade mig och Johanna och körde hem oss :)



Fredag: Tog mig en sovmorgon till 10. De va skönt. Sen va jag o hundarna på en långprommis innan jag kikade på lite Gossip girl innan det var dags o jobba kväll :( Efter jobbet gick jag ner till mamma o pappa och fick god mat innan Malin kom och vi gick ner till Ica o Polly där även Bitta, Robban och lille Gustav var. Pratade en sväng i telefon innan vi satte oss och spelade Wordfreud mot varandra o sen en sväng Chicago som jag såklart vann :D Sen åkte Malin, Bitta, Robban och Gustav o vi andra 3 kikade på film men jag somnade så de väckte mig så följde de mig hem :P



Lördag: Hundarna kom som 2 yrväder på morgonen när pappa lämnade dom. Vi va ute på en långpromenad innan jag hämtade Ica och vi åkte till stan. Vi va inne på rusta och kikade på nya tapeter till mitt kök och jag har hittar vinnaren ;) Sen va vi inne i några mer butiker innan vi gick en 2,5 km runda uppe på billingen :) Sen åkte vi hem och jag slappade hos mamma och pappa en stund.

Sen fixade jag i trädgården innan jag hjälpte mamma och pappa med o möblera om hemma hos dom. Målade även lite ramar som jag ska ha hemma sen. Sen kom Mattias och vi hämtade pontiacen efter mkt om och men, den ville inte starta så pappa kom o bytte batteri sen startade den äntligen. Plockade upp 6 andra pojkar o åkte in i till stan. Blev en liten missuppfattning på sandtorget så brorsan råkade ramla ur bilen o skrapade upp armen så han åkte med mig tillbaka igen!

Fick va hemma i typ 30 min innan Mattias ringde o ville ha skjuts hem. Ute på stora vägen hade de vart en olycka, en bil hade kört in i vajerräcket efter en krock med en megaälg, 3 andra bilar var inblandade också. Bröte överallt. HÄmtade upp Mattias o åkte hem o sov...

Söndag: Vaknade av att mamma knackade på dörrn. Sen slappade vi framför tvn en stund innan vi hämta Mattias bil o åkte in till stan o hämta pizza. Så resten av dagen bestod av soffhäng med Mattias o hundarna. Tindra är en riktigt tjuris nu, hon löper ju :/ Inte alls kul! När Mattias åkt hem så gick jag ner till mamma och pappa o hjälpte dom plocka ur flyttskåpet med alla saker från husvagnen. Sen kikade jag på tv, bloggade o fixade tacos innan jag o hundarna gick hem o sov :)


Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Det låter som om du har haft det ganska bra :D

2011-09-26 @ 10:35:32
URL: http://www.maliniform.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0