9-13 September

2011-09-25 klockan 20:20:45
Fredag: Grejade antagligen hemma på fm eller bara slappade i soffan. De sistnämnda va de garanterat :D Sen jobbade jag em. Efter jobbet va jag hemma hos mamma o pappa o kikade på tv o bara chillade :) Mamma gjorde en skitgooo köttfärspaj med kantareller längst upp, mumma!



Lördag: Upp o greja hemma. Va ute med hundarna en sväng o så pysslade jag hemma. Vilade en stund då jag fortfarande va lite förkyld o hängig. Sen va jag i Lerdala o kollade på när Mattias städade o tvättade pontiacen inför kvällen. Ibland e karlar till nån nytta :D o jag stod o kollade på bara, lyx :D Sen va det bara o åka hem o göra sig iordning inför kvällen. Sen kom Bitta o hon sminkade mig innan resten av folket ramlade in :P

Sen va de bara o förfesta. Drack, spelade Våghals, spelade ölspelet, pratade o skrattade. En mkt lyckad förfest. Sen kom Mattias med ett gäng killar som kunde dricka, de va en sak som var säker :P Sen va de bara o åka till Olstorp. Va lite trångt i bilen men de va kul :D jag satt själv med 7 killar så jag klagade inte ;) Väl framme va de bara o strosa omkring o prata med lite olika folk o så innan Björn Rosentröm började spela. Va bra med folk o de va bara o studsa omkring på dansgolvet o sjunga o skrika till låtarna :D



Kvällen slutade med en bilfärd till SKövde, korv på statoil innan de blev o sova i min sköna säng :D

Söndag:
Upp på morgonen o såg lägenheten, ett riktigt bombnedslag. Bara börja o städa även om jag va bakis som fan men behövde städa upp för hundarna skulle komma hem. Niklas o Mattias låg mest i soffan o päste, eller ja Niklas va inne på toan några gånger, han va lite bakis ;) Vi låg o päste i soffan med hundarna i några timmar innan de blev lite bakismat o sen va vi i Mstad en sväng o kollade läget innan vi åkte hem till mig o kikade på film innan killarna åkte hem o jag slappade på soffan o kikade på film.

Måndag: Gick upp tidigt för o gå ut med hundarna en sväng innan Z kom o lämnade Nora o Nikki. Jag va barnvakt åt dom några timmar medans Z va i skolan. Vi mötte upp Annelie, Texas o Memphis o gick till lekplatsen där vi va en stund o barnen gungade o så :) Sen gick vi hem o käkade glass, kikade på Pippi o myste i soffan innan vi hämtade hundarna o Z kom med lunch! Va så himla mysigt o ha hand om tjejerna :D <3<3<3 Sen va de bara o gå till jobbet o jobba em. Va lite drama med min kusin men de löste sig tillslut som tur va..



Tisdag: Grejade hemma på fm. Packade lite lätt, städade o plockade lite bland sakerna. Diskade, får göra de för hand nu när min diskmaskin lagt av :'( Sen va de bara o jobba. På kvällen blev de packning o några avsnitt av "Entourage" innand e va dags o sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0