London Dag 1 - onsdag 14 september!

2011-09-25 klockan 20:42:46
Började med att jag jobbade mellan 7,30-16,00 då Sara kom o tog över :) Sen va de bara o plocka ihop väskorna o de sista o bege mig mot mamma o pappa där min moster och faster var också. Plockade ihop alla väskor i bilen o brorsan o Josse kom med sina väskor o vi åkte mot Göteborg. Blev ett depåstopp i Alingsås för kissning, rökning o byte av chaffis. Mamma ville inte köra i Göteborg så de fick jag göra. Sen va vi på Allum o käkade lite mat o så växlade vi pengar o begav oss mot flygplatsen.

Redan där hade Josse o brorsan 7,8 kg övervikt i deras resväska så blev en lite ompackning av våra stora resväskor inne på Säve flygplats ^^ Sen va de bara o gå igenom kontroller, passkontroll o vänta på planet. Flög som vanligt med ryanair o hade prio, så skönt o slippa köa :D Går så smidigt o gå på då.

Flyget dit gick fort.
Brorsan, Josse o jag spelade kort o de två drack en smirnoff/redbull medans en annan höll sig till pepsi o pringles ;) Väl framme på Stansted va de bara o gå igenom passkontrollen så gick ovanligt fort o hämta våra väskor o gå mot tåget. Tog stansted express till Liverpool street, smidigt som fan. Har alltid åkt buss men denna gången tog vi tåget, vilken skillnad på komfort. O till nästan samma pris :)

Tågresan tog drygt 1 timme, o där ifrån tog vi 2 taxibilar. Jag o Josse åkte mot kontoret där jag skulle hämta lägenhetsnycklarna till vårt boende under vistelsen. Brorsan, Mamma, Offa o Acka åkte mot lägenheten sålänge med alla väskor ;) Tog en liten stund o fixa med lägenheten men tillslut kom vi fram till lägenheten o där va dom andra. Installerade oss o la oss. Va helt slut :D


Min rosa väska som rest mkt de senaste :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0