London Dag 2 - torsdag 15 September

2011-09-25 klockan 22:34:36
Började med att vi försökte sova ut lite. Men o bo 6 personer i en liten lägenhet va inte de lättaste. Jag o Josse delade rum, Brorsan o Offa låg i bäddsoffan i köket/vardagsrummet o Acka o mamma sov i de andra sovrummet. Lägenheten va kanonfin, IKEA grejer i hela lägenheten ^^ Vi gjorde oss iordning o gick ner till ett cafe bredvid våran lägenhet o åt klassisk engelsk frukost. Ägg, bacon, toast o vita bönor i tomatsås, mumma :D



Sen begav vi oss mot tunnelbansstationen Farringdon, eller inte brorsan men vi tjejer/damer ;) Vi åkte mot Baker Street där Madame Tussads väntade. Min tredje gång där sen Januari men de har ändrats lite sen sist. Jag o Josse gick ihop o tog en massa kort o skrattade. Mkt trevligt där inne. Avslutade som vanligt med ett gott jordgubbsspett doppat i mjölkchoklad :D





Sen mötte vi upp brorsan på Marble arch där shopping stod på schemat. Eller man hann ju bara med en affär.Primark såklart. Där inne höll jag o Josse också ihop medans Offa gick själv o brorsan, Acka o mamma kollade snabbt o va klara över 1 timme före oss ;) Blev 2 stadiga påsar med trevliga saker hem :D

Sen gick vi förbi tesco o handlade med lite smått o gott o äta o dricka o sen vilade vi en stund :) Sen spelade vi kort, de dracks lite öl o vin o käkade pizza o skrattade. Oj va vi skrattade. Va en mkt trevlig hemmakväll med mkt skratt :D

Kvällens bästa, min faster efter några glas vin!

- Jag behöver slappna av lite, har varit så hög ett tag..

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Åh, vad mysigt ni verkar ha haft det! Var såå längesen jag var i London nu. Vill dit, men får väl vänta ett tag till skulle jag tro haha!



Sv: Tack fina! Nu finns det några bilder från första dagarna i alla fall. Har inte hunnit lägga in fler i datorn hihi ;) Kramar

2011-09-26 @ 13:18:09
URL: http://reasonstobebeautiful.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0