Mån, tis o ons!

2011-09-01 klockan 16:15:22
Veckorna bara rusar iväg., De e redan torsdag :D

Måndag: Åt 1670 kcal o va på 1 timmes promenad med hundarna.
Jobbade morgon o sen blev de promenad o gos med hundarna framför GG. Sen va jag o mamma inne i stan o handlade mat på Ica kvantum. Klämde mitt finger i dörren :(

Tisdag: Åt 1550 kcal o ingen träning. Räknas 3 timmar shopping som motion? :D
Va uppe o skulle gå ut med hundarna men de regnade så vi myste ner oss i sängen istället. O sen va jag o Ica inne i stan o shoppade lite. Stillade mitt shoppingbegär med lite gott o blandat. Blev en cupcakes, cheesecake o andra recept i världens sötaste bakbok, roliga cupcakes o bullformar, kaffe o socker låda i shabby chic stil o lite annat smått till hemmet. Inga kläder :D Jobbade o sen slappade jag framför tvn o GG ;D

Onsdag: Åt alldeles för många kalorier. Lite fuskdag igår faktiskt. :D träning, blev 1 timmes gräsklippning i världens högsta gräs så va rätt trött efteråt ;)
Jobbade på fm. Sen va jag ute o klippte gräset o sen öppnade himlen sig. Jäääävlar va de regnade :/ o haglade... Helt sjukt.. Åskade bra också, Tyson va jätterädd :( Sen kom Johanna o vi(dvs jag) gjorde hemmagjord pizza till oss medans hon gjorde ett CV. Sen åt vi o efter de pluggade jag bokföring o Johanna mailade jobbansökningar. O så blev de avslutning med lite "Sons of anarchy" såklart ;D


Boken som lusläs just nu. Ligger ju bara 1 vecka efter ;) Blir o plugga ikväll igen ^^

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Spännande med lite studier, visste inte att du läste. Vad läser du till? :) Och du, shopping räknas som motion - tänk om män förstod hur jobbigt det är att springa in o ut ur provrummen ;)



Sv: Ja, på sitt sätt känns det som igår när du nämner rebusen. Men ändå känns varje dag som ett år haha! Lustigt det där beroende på vad man jämför med :)

2011-09-01 @ 19:13:47
URL: http://reasonstobebeautiful.wordpress.com
Postat av: Anonym

oh sons of anarchy e awesome :)



Naaaaaaw tack hjärtat <3 vad snällt sagt!



Fan vad tråkigt o höra ! Men som du sj sa dt finns fler där ute och en vacker dag kmr den grodan o bli en prins! ;)



Puss

2011-09-01 @ 21:34:07
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: JD | sextiofem kilo ska bort

oj en vecka efter, då har du lite o göra :)

2011-09-01 @ 22:27:48
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Sv: Vad kul! Önskar att jag hade förstått mig på sånt. Är nog en grym merit i de flesta jobb :)



Hahha! Ja, usch vad beroendeframkallande. Har ju blivit traderanörd nu också sen jag blev gravid. Det mesta finns ju att köpa nytt där till bebisar (eftersom alla köper på sig ALLT innan de vet om de behöver det) så har kunnat göra detsamma till inga pengar alls typ :P Fast vanlig shopping är ju bäst för motionen haha! ;)

2011-09-02 @ 07:36:29
URL: http://reasonstobebeautiful.wordpress.com
Postat av: Viktkamp

låter som en bra början på veckan =)

2011-09-04 @ 17:54:51
URL: http://viktkamp.webblogg.se/
Postat av: Katta

Usch!! hur mår fingret??? KRaaam!

2011-09-04 @ 23:12:04
URL: http://kattasfett.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0