Mitt 2011..

2012-04-08 klockan 18:14:16
Gör alltid en tillbakablick på mitt år men har helt och hållet glömt bort att göra de av 2011 så de kommer nu :)

Januari:
- Året började med att iPhonen inte ringde så försov mig till jobbet!
- Fick 7 rätt på travet :D
- Trevliga kvällar med vännerna
- Hjälpte Bitta och Robban att flyttpacka
- Tränade mkt crosstraining
- Var med i Malin i Form rivstart
- Köpte fina köksmöbler från EM :)
- Var i London med Ica, Mikael och brorsan, underbart kul resa!!! :)



Februari:
- Lugn månad faktiskt, gjorde inte så mkt!
- Tapetserade för första gången själv. Eller med hjälp av min moster ;)
- Rolig fest hos min kusin Julia <3



Mars:
- Umgicks med mina vänner
- Sara började provjobba på jobbet
- Var och kikade på en liten chihuahuavalp
- Bestämde oss för att köpa en chihuahuavalp, som numera heter Tindra :)
- Johanna kom på en besök från London och överraskade oss alla!
- Nikki busan fyllde 1 år :)
- Hämtade Tindra!
- Blev helt kär i serien "Veronica Mars"



April:

- Mådde väldigt dåligt psykiskt :(
- Tog ut min fina pärla :)
- Bokade resa till Kreta med Johanna
- Va i London med Sara. Superbra väder och mkt shopping på schemat!
- Fira påsk med mina fina vänner <3
- Åkte till Kreta för en skön och avslappnande vecka med världens bästa Johanna!



Maj:
- Snöade när jag anlände på Landvetter
- Var på midnattspremiären av fjärde Pirates filmen
- Bilbingopremiär :D
- Björn Rosenström på olstorp med ett härligt gäng :D
- Köpte mig en mac mini :)
- Köpte ljud till pontiacen, dunka dunka!



Juni:
- En kille som jag kände tog livet av sig och jag mådde dåligt över detta en längre period! :(
- Lille Gustav föddes <3
- Firade en galen midsommar i London med Malin och Johanna :D
- Jobbade mkt!



Juli:
- Pappa fick hem sin nya raggarbil och en 4hjuling :)
- Vann 500 på bilbingo
- Sara bodde hos mig eftersom vi jobbade om varandra på jobbet!
- Va på midnattsopreimären av "Harry Potter och dödsrelikerna del 2"! :)
- 4 underbara dagar i Varberg med krånglade bil och underbara vänner, minnen <3
- Johanna flyttade hem från London, LYCKA :D
- Grillkvällar med underbaraste vännerna <3
- Utekväll med Emma och Johanna på husaren, minnesfylld kväll :P
- Såg mina idoler sedan barnsben, Roxette. Underbart :D
- Min älskade iPhone 3gs dog så jag blev med iPhone 4 istället!
- Rolig utekväll på Olstorp med The refreshment och The FASTBACKS <3



Augusti:
- Spelade minigolf med ett härligt gäng på Bäcken i Mstad
- Va ute och grillade med mina skogsmullar Johanna och Bitta ;)
- Va barnvakt åt Nikki och Nora :)
- Firade Robbans 25årsdag med grillning, brännboll och alkohol!
- Matfestivalen och Lidköpingscrousing
- Hade 1 veckas semester :)
- Va med Sanna och Johanna nere på kusten :)
- Var på Drängarna på Statt i Mstad!
- Fick godkännande för distansstudering i bokföring
- Va nere på Memira i Jönköping och gjorde syntest och bokade synop :)



September:

- Började plugga bokföring!
- Färgade håret mörkt igen..
- Rolig kväll med Johanna, Mattias och Niklas. Åkte nog 20 mil den kvällen :P
- Åkte till London med min bror, mamma, moster, faster och Josse. En rolig resa med sinnessjukt mkt shopping för min del :P
- Björn Rosenström på Olstorp med massa roligt folk <3
- Firade Johannas födelsedag på Joe´s steakhouse :)
- Råkade "köra" på min bror med bilen :P
- Laserop ögonen på memira i Jönköping. De bästa jag gjort i hela mitt liv. Va 2 veckor med sjukskrivning!



Oktober:
- Backade ur bilen med minsta möjliga marginal från garaget, Johanna och jag är enad om att det var helt sjuuukt att jag klarade de ;)
- Ställde in Pontiacen för vintersäsongen :(
- Firade Bosse som fyllde 50
- Min bror hade problem med hjärtat :'(
- Råkade trycka på polislarmet på jobbet så fick besök av polisen :P
- Va på återbesök på memira och jag och Johanna shoppade lite också ;)
- Bokade resa till London med Johanna!
- Johan, Z och barnen flyttade till min lilla by <3
- Firade Pollys 25årsdag med en god middag :)



November:
- Gustav döptes :)
- Va ute och gick mycket med Zenita!
- Hade en tjejkväll hos mig med Ica, Bitta och Johanna, myyys <3
- Va mkt på friskis och gympade :)
- Va på midnattspremiären av "Twilight - breaking dawn part 1"
- Tapetserade om i köket, rosa och fint blev de :D
- Tyson blev 3 år <3<3<3<3
- Va hos Emma i stan och hade en rolig kväll med tjejerna :)
- Va i London med min vapendragare Johanna, underbar resa <3
- Hade ljusparty!

image descriptionimage descriptionimage descriptionimage description

December:
- Blev helsåld på "The vampire diaries" ;)
- Pepparkakshusdekorering med min faster, fasters gubbe, Fam Ahlin och mamma och pappa :)
- Första snön kom!
- Va barnvakt åt Nikki och Nora <3
- Va i Ullared med mamma och min faster i snökaoset!
- Jag och Z va i Jönköping på Ikea och A6 :)
- Bakade pepparkakor med familjen Ahlin och mamma :)
- Va på julbord på Kinnekullegården, vilken mat :D
- Hade julgodisbakarkväll med bästa vännerna <3
- Pyntade min julgran med massa fina färgglada kulor! :D
- Hade knytkalas som vanligt vid min födelsedag :)
- Jag fyllde 23, eller va de 20? ;)
- Lilla julafton hos min kusin och hans familj :)
- Julafton hos min moster först och sedan hos päronen på kvällen <3
- Förförförfest, förförfest och förfest blev juldagens syssla. Blev ingen utgång men de va en bra kväll iaf :)
- Annandag jul spenderades hos min kusin och hennes familj i Göteborg :)
- Nyårsafton spenderas hos Johan och Z med Ica, Polly och Fredrik samt barnen. Mkt rolig kväll :D Sen va vi i stan vid 12-slaget :)

image description


2011 var helt klart Londons år. 5 resor under 2011 dit samt en resa till Kreta :) Lika underbara och bra resor varje gång. <3 Vikten gick lite ner och upp precis som mitt välmående men det var helt klart ett helt okej år iaf :) Hände mkt vissa månader medans andra månader var lite lugnare! Kan inte klaga på sommaren, den va perfekt med mkt skratt, roliga stunder och underbara vänner <3<3<3



Kommentarer
Postat av: FIA

Jaha! Nu har jag redan beställt, det blev mintchoklad. Har du smakat den? :)

2012-04-08 @ 21:02:45
URL: http://fiassko.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Vilket år - wow! Måste dock fråga hur du kommer ihåg när du gör allt?! Haha! Det enda jag är säker på när jag gjorde förra året var det där med barnafödandet ;)



Sv: Går inte så bra med klädspararkontot. Har inte småätit eller så men har dock tappat koll och räkning på det. Dessutom behövde vi köpa bilbarnsstol så fick ta det som var sparat :(

2012-04-08 @ 21:31:07
URL: http://reasonstobebeautiful.wordpress.com
Postat av: Sofia

2011 känns väldigt avlägset, men det låter som ett bra år för dig. :)

2012-04-08 @ 21:35:20
URL: http://borninmay.blogg.se/
Postat av: JD - Masa på

vilket år!! och resorna! avis ;D

2012-04-09 @ 14:07:43
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: Nilma

Hehe, bättre sent än aldrig!

2012-04-09 @ 16:28:53
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0