Ombre!

2012-12-13 klockan 14:30:27
Imorses efter Nikki och Noras luciafirande så gick jag till Anna-Carin. Anna-Carin är min frisör :) Sist jag var hos henne så satte jag ju i en "fjäder". Dock har den typ hamnat under håret så den har inte synts så ofta, dessutom passade den inte till alla kläder ;) Den var ju lila och lila och rött går inte ihop om man har en röd tröja, dagens I-landsproblem ;)
 
Men idag var jag ändåså sugen på att göra något nytt. Jag är ganska tjinkig när de gäller mitt hår. Jag har under åren haft många olika färger men nu är det mörkt som gäller. Jag är ju naturligt blond så jag färgar min utväxt var 6-8 vecka för annars blir jag superljus uppe i hårbotten, inte alls kul :P

Idag blev de färgning av utväxten och en slags ombrefärgning. De blev lite ljusare i topparna i fram och jag är supernöjd! Riktigt nöjd, jag vill ju inte bli blond men nu har jag typ en gyllenebrun/blond färg i topparna! Nästa gång kanske man tom går ett steg ljusare för att de ska synas ännu mer, just nu smälter det ihop väldigt bra :)

Va tycker ni? Passade jag i "ombre"? :)
 

Kommentarer
Postat av: charlie

aw tack gumman <3

2012-12-13 @ 20:28:16
URL: http://mscharlie.blogg.se.
Postat av: Nilma

Det blev jättebra tycker jag :D

2012-12-14 @ 23:09:45
URL: http://www.nilma.se
Postat av: Carro

ja det var fint =))

2012-12-16 @ 12:04:04
URL: http://carolineannamarie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0