Lördag den 11 feb! - överraskningfest!

2012-02-26 klockan 18:55:00
Blogg.se har cpat så nu ger jag upp! Jag kan fan inte ladda upp alla bilder som jag vill men nu kommer detta inlägget upp utan alla bilder som jag ville visa! DUMMA DUMMA DUMMA BLOGG.SE!!!!

Dagen D. Har planerat min pappas överraskningsfest sen de åkte till USA. Han fyllde ju 50 den 5/2 men de va ju inte hemma förrän den 7nde och kalaset va i lördags! ( Ja den 11 :P )

Började med att jag och mamma åkte ner med alla mina kläder och lite annat bös. Sen hämtade vi de superfina tårtorna på affären, handlade sallad ochc grejade med salladerna och lite annat innan mamma fick åka hem då pappa kom hem! Så jag ställde mig och dekorerade cupcakes och plocka iordning de sista, duschade och sen kom Bosse och vi plockade upp Adam och hämtade maten. Exotisk planka och potatisgratäng!


( Den sista bilden är en av de 22 lagar i USA som är lite roliga som jag la på borden som passade bra i de amerikanska temat)

Sen blev de att fixa med maten, Östen kom, måla naglarna och bestämma kläder innan Ica kom och fixade mitt hår! Sen kom Tomas med bröd och vi gjorde bål sen va de bara att vänta på folket.



Sen kom folket, vi blev 40 personer. Riktigt kul :) Sen ringde de och brorsan var på väg tillbaka med pappa och mamma. Han hade ögonbindel och vi skrek överraksning när de tog bort den. Så jäkla lyckat. Han blev väldigt chockad.. Sen va bara att fixa iordning maten medans de andra gick en tipspromenad och sen så satte sig alla och åt. Sen blev de lite sån, drickande och massa prat och skratt..

Kvällen flöt på snabbt och de blev tårta, presentöppning, cupcakes, drickande, musik, snacks, singstar och massa mer. När klockan blev 2 var jag trött och de va inga många kvar och blev sur och irriterad över flera olika saker. Så va bara att ta bort alla dukar och fälla ihop borden så de va en sak mindre att göra morgon efter!

Pappa var iaf jättenöjd och jag fick beröm från alla. De va kul att planera och hålla i en fest själv. Partyplanner = JAG :D Haha! Ne men blev en riktigt bra fest, så tack alla ni som hjälpte mig! :) Tack för alla som hjälpte till att göra kvällen så lyckad!

Kommentarer
Postat av: Nilma

Oj oj, många verkar ha problem med blogg.se :(

2012-02-26 @ 20:12:58
URL: http://www.nilma.se
Postat av: Anonym

gumman kan du ej ladda upp dina bilder stora direkt :)?

2012-02-26 @ 22:14:22
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: Anonym

ah jag vet så mkt jag o hon dr har tjafsat får se hur dt går på onsdag. Aw vad söt du e dina ord värmer tack gumman.



Fan vad sweet du får säga till om de passade!



fan vad awesome hejja dig!

2012-02-26 @ 22:53:16
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: Elena

Kul med fest! :)

2012-02-27 @ 11:20:56
URL: http://ellisono.blogg.se/
Postat av: Sofia

Kul med överraskningsfest. Jag och min syster fixade en för min pappa när han fyllde 50 också. :)

2012-02-27 @ 19:12:26
URL: http://borninmay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0