Onsdag-onsdag!

2012-02-23 klockan 15:56:10
Kör en liten snabbgenomgång av 1 vecka. Blogga  va så mkt lättare när blogg-appen på mobilen funkade men nu gör den inte de :/

Onsdag 15 feb: Grejade hemma på fm. Jobbade em :)
Torsdag 16 feb: Jobbade fm. Myste med hundarna, dubbelpass på gymmet!
Fredag 17 feb: Tvättade osv på fm, jobbade, myskväll med plankstek med Ica :) Myspyskväll <3<3<3
Lördag 18 feb: Jobba, efter jobbet slapp i soffan innan jag va hos Johanna och planerade årets resor ;)
Söndag 19 feb: Jobba, slapp i soffan och allmänt lugnt, BB och boende hos m och p då jag inte hade nån värme hemma!
Måndag 20 feb: Jobb fm, långpromenad med Tyson, Tindra hos veterinären, mys med hundarna och en trött Tindris!
Tisdag 22 feb: Jobb fm, jääävla huvudvärk hela dagen, långpromenad med hundarna och sen slapp resten av dagen!
Onsdag 23 feb: Jobb fm, jobbade över, Bitta och Gustav va på besök, käkade hemmagjord pizza och kollade på film :) <3

De har dessutom varit problem med vatten i samhället där jag bor, själv var jag inte drabbat :D Har kunnat duscha oså som jag velat.. Dock så har mamma och pappa varit utan och många andra. De verkar som att de ska va tillbaka idag. Va flera småläckor och en stor läcka så de fick stänga av delar av vattnet.

Veckorna går fort och jobbet tar tyvärr upp alldeles för mkt tid. Och Tv-serietittandet också :P
Jävla Gilmore Girls, snart e jag klar med alla 7 säsonger så jag äntligen kan kolla ikapp alla andra jag missat!! Varit underbart väder måndag och onsdag, uuuunderbart! Älskar sooooool <3

Bilder som får sammanfatta veckan:



Kommentarer
Postat av: linda - en vimsig mamma

ja fler timmar på dygnet tack!! =)ja undrar varför dom gör så =/ kram

2012-02-23 @ 20:30:20
URL: http://holen666.blogg.se/
Postat av: Anonym

jo men dt e dt jag menar tycker dt e orättvist. men att jag har klarat dt själv räknas inte alls. skall t ett möte med en läkare igen nästa v. vilket känns meningslösa.



ja men do it! Super smidigt detta me o handla online, men skall du ej testa de irl i en butik? jag brukar gö så



hahaha inte sett bb men kan fatta att hon beter sig så.



men har du tänkt på avinstallera den och installera den igen?? brukar funka har jag hört? (blogg.se appen)



ja men hur har dt gått med kost o dt?



Puss

2012-02-23 @ 20:58:52
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: Nadja

Tack. =) Allt bra? =)

2012-02-24 @ 00:30:04
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0