2011

2012-01-02 klockan 09:58:56
Lånade denna av Malin ;)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Hmm svårt o säga. Inte va jag kommer ihåg faktiskt :P
2. Höll du några av dina nyårslöften? Antagligen inte!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Japp 2 st :)
4. Dog någon som stod dig nära? Nej.
5. Vilka länder besökte du? Kreta och England X 5 ;)
6. Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012? Kärlek :)
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? 26 September då jag gjorde min ögonlaserop.
8. Vilken var din största framgång 2011? Att jag fått mer ansvar på jobbet och puttat ner chefen(mamma) från sina höga hästar ;)
9. Största misstaget? Vilket av dom?
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Problem med ryggen, knäet och foten :(
11. Bästa köpet? Tindra, ögonlaserop, all bensin till raggarbilen, alla resor, kläder, heminredning, jaa listan kan göras lång ;)
12. Vad spenderade du mest pengar på? Resor, laserop och kläder
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Tindra när hon kom in i vårt liv, Johan o Z flyttade till Timmersdala, ögonlaseroperationen och när Johanna flyttade hem till Sverige igen!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Jag kommer med Veronica Maggio
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Första delen va jag nog ledsnare men sista delen gladare :)
16. Vad önskar du att du gjort mer? Inte lagt av med träningen :/
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Varit mindre snäll mot de som inte förtjänar de
18. Hur tillbringade du julen? Julafton på jobbet först, sen hos min moster o sen hemma hos mamma o pappa. Juldagen på jobbet o sen på 3 förfester och annandagen i Göteborg hos min kusin o sen hos Z & Johan :)
19. Blev du kär i år? Njaa, mest förtjust kanske
20. Favoritprogram på tv? Vampire diaries, Pretty little liars, Sons of anarchy, jaaa listan kan fortsättas länge till!
21. Bästa boken du läste i år? Måste va alla böcker i "Imorgon när kriget kom"-serien av John Marsden
22. Största musikaliska upptäckten? Kent
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Hyllor från ikea
25. Något du önskade dig men inte fick? Ett jympakort!
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Städade lägenheten, fikade med Bitta o Gustav, jobbade, slappade i soffan framför Gossip Girl
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Svårt o säga men från sommarn och till December har året varit väldigt bra :)
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011? Mycket Londonkläder ;)
29. Vad fick dig att må bra? Vänner och familj!
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Går inte ens o skriva en :P
31. Vem saknade du? Min morbror på julafton!

Lite av mitt 2011 i bilder. Kommer komma en månadsresumé så fort jag hinner :)


image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description

Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Kul att läsa, låter som ett grymt år :D

2012-01-02 @ 11:59:10
URL: http://www.maliniform.com
Postat av: Josefin - SAME OLD STORIES

sv: tack snälla =) <3

2012-01-02 @ 17:22:45
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0