FÖRLÅT! Lååång inlägg :/

2012-01-31 klockan 22:06:14
Jag suger på att blogga! Lite uppdatering vad som här hänt sen sist! Blir inte mkt träning eller viktrelaterat nu för de går inte så bra pga sjukdom och nu skada :'( tycka synd om mig själv? JAPP!

Onsdag; Fortfarande sjuk. Spenderade fm i soffan och ute på en promenix med hundarna. Sen jobbade jag kväll!

Torsdag: Upp tiiidigt då Tindra ville ut och kissa redan vid 4 :S Jobbade fm. Efter jobbet åkte jag och Ica till Tibro och Förr och Nu. De hade 50% på IB Laursen grejer så blev lite shoppat till hemmet. Blev 2 ljusstackar till vardagsrummet, 1 fin IB laursen skål och kanna, en postlåda och lite annat småplock. Den affären e himmelriket för mig! Sen va vi en sväng i Skövde på rusta och ÖB och handlade för kalaset. Resten av kvällen spenderade jag och hundarna i soffan framför Gilmore Girls och testade mitt nya cupcakejärn!



Fredag: Upp och jobba morgon. Adams födelsedag, han fick en cross av oss, va glad han blev :) Efter jobbet kom kusin förbi en sväng. Sen slappade jag och hundarna en sväng innan Ica plockade upp mig. Vi köpte pizza i Götene och åkte hem till henne och Polly och kikade på en film. "Larry Crowne" tror jag den hette. Va inget och hurra över :P

Lördag:
Fick sovmorgon av hundarna, dock ringde Sara och väckte mig så va bara o gå upp! Lika bra de så man fick nåt gjort. Spenderade min första feberfria dag med att riva tapeter och röja. Blev nästan klar. Dock inte de längst upp. De svåraste och tråkigaste :P Hundarna låg så fnt och kollade på. Kvällen spenderades med att kika på film och slappa med mina 2 små opälsbollar! Gjorde även klart tipspromenaden inför kalaset!



Söndag: Sovmorgon :) Fm spenderade jag med att diska och testbaka muffins inför kalaset! Skitsnygga blev dom, jag e så nöjd. Kanske ska satsa på de? ;) Cupcakebakare! Sen rev jag klart de sista av tapeterna. Bara slipning kvar. Dock fick jag ondare i sidan än va jag haft tidigare. Sen kikades de på tv lite, en promenad med vovvarna och sen kom Johanna. Vi gjorde tacos, kikade på 2 filmer och planerade vår nästa resa! :) Mkt trevlig kväll och hundarna va glada att Johanna va på besök!



Måndag: Sovmorgon. Snoozade länge! Spenderade fm med att diska, slappa, va ute och gå och ha ont i sidan :( Sen va de bara och jobba. Väl hemma kikades de på Gilmore girls och gosade med hundarna. Hade skitsvårt och sova så somnade inte förrän 3,30 ;(



Tisdag: Snoozade lite väl länge så blev stressigt imorses. Dagen på jobbet gick fort. Hade bärhjälp som tur va. Sen till VC och konstatera att jag har inflammation i ett muskelfäste vid sidan av revbenen på höger sida. Ingen rolig historia, har haft de på känn ett tag men efter tapetrivningen i söndags blev de värre. 10 dagar på infammationshämmande och vila! Jag som äntligen blivit bra från feber och förkylning! FUCK THIS SHIT!!

Efter jobbet har jag vilat en sväng, städat undan på lite bööös, lägenheten e inte i sitt bästa skick just nu! Sen har vi kikat på "Breaking dawn part 1" och nu ska vi ut på en pissepromenad innan det är dags och sova! :)


Kommentarer
Postat av: Nadja

God kväll!



Allt bra? =)

2012-01-31 @ 22:12:30
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/
Postat av: Nadja

God kväll!



Allt bra? =)

2012-01-31 @ 22:12:32
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/
Postat av: Anonym

aw thanks sweetie <3



oj! Hur lyckades du bli skadad?



hehe jo men dt kmr komma skall du se ;) viktigaste e att du sköter dig med kosten nu!



Jo da helt ok. Träning enbart typ :P



sj da?



Puss!

2012-02-01 @ 07:21:51
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: feztis

Hehe ja, jag håller med :)

2012-02-01 @ 08:28:01
URL: http://feztis.blogg.se/
Postat av: Malin I Form

Hehe ibland finns ju bara inte tiden, helt förståeligt!

2012-02-01 @ 11:58:36
URL: http://www.maliniform.com
Postat av: Sofia

Det är okej att tycka synd om sig själv när man är sjuk. Hoppas du blir bra snart i alla fall!

2012-02-03 @ 22:55:55
URL: http://borninmay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0