Mån, tis och ons :)

2012-01-18 klockan 22:24:29
Veckorna går så fort. Helt sinnes :P

Måndag: Vaknade upp med hundarna på varsin sida av mig! Myspys. Sen va vi på en prommis, lagade mat, städade hemma och slappade framför Gilmore Girls! Jobbade. Nora kom på besök på jobbet medans Z hämtade Nikki på dagis. Hon åt bulle och målade sötnosen :) Efter jobbet va jag hos päronen. Bråkade med deras skrivare i över 2 timmar men sen fick jag äntligen ut inbjudningarna till en överraskningsfest. Va nere hos Z och Johan och lånade deras pappersskärare och gjorde klart korten :) Tack Z för all hjälp, du e en ängel <3



Tisdag: Upp och jobba morgonen. Dagen gick fort. Slappade i soffan hos mamma och pappa och sen hemma. O så bakade jag piroger :) Dock blev jag superdålig i magen så fick spendera resten av kvällen på toan :/ Hann med ett 50 min pass på wiit som tur va. Nära till toan, perfekt! Sen scannade jag in lite kort resten av kvällen :)




Onsdag: Upp tidigt, Zenita kom och vi åkte till gymmet. Blev 20 min cross mix 3 och 15 på löpbandet med lutning. Va riktigt skönt :) Sen va jag på Memira och gjorde en 3 månaders kontroll :) De såg inte ens ut som jag gjort en laserop. Han sa att de va kanonfint och jag kunde skippa 6 månaders kontrollen och bara ta 1 årskontrollen istället. De e ju positivt :)

Väl hemma va de bara att ta med hundarna på prommis fick dock bära Tyson för stackars får ont i tassarna av allt grus ute :( Sen gjorde jag mat, slappade framför Gilmore Girls och gosade med vovvarna innan jobbet. Hade massa på jobbet idag. Bokade också Kiev resan, wiiiie D Lycklig. Sen hämtade jag Z och vi åkte in på ett 55 min baspass på friskis. Sen jag kom har jag slappat i soffan framför Gilmore Girls. Dags o nana snart! :)

Kommentarer
Postat av: Z

De va så lite så gumman <3

2012-01-19 @ 19:20:11
URL: http://tindrali.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0