Nyårsafton!

2012-01-02 klockan 22:14:16
Började dagen med att Sanna ringde o väckte en sooovande Fia. Va längesen jag sov till 9,45. Så va bara o studsa upp o hämta hundarna o tvinga med dom på en kort promenad. De va dock riktigt tjuriga på mig så blev ingen längre vända, de va ju kallt :P



Sen städade jag hemma, eller jag dammsög o plockade iordning innan jag lastade in mina saker i bilen o åkte till Johan o Zenita. De va bara o börja med maten. Eller efterrätten! Så de lagades mat i några timmar, kocken Fredrik höll sig undan så de va jag o Z som fick kocka!

Sen kom Fredrik o jag o Z fick göra oss iordning o sen kom Ica o Polly. Så Ica fick hjälpa mig med håret o Zenita med sminket. E kass på sånt så bättre andra gör de ;) Sen va de bara o äta. Z Hade dukat så fint o barnen hade ett eget litet bord som de satt vid!



Nyårsmenyn:

Italiensk ostsoppa med salami. Den gick hem hos barnen som åt massa :)

Kycklingfilé fylld med färskost, vitlök o mozarellaost, hasselbakspotatis, sallad och vitlökssås! MUUUUMMMA!

Pannacotta med hallonyoughurt! Riktigt gott men man va så mätt så blev inte så mkt efterätt för min del :P



Sen spelade vi jag har aldrig, sanning o konka o ölspelet och drack lite gotta ;) Abstinthe, explorer och cider.. Mummms. Blev mkt skratt och lite avklätt. HAHA! Jag får alltid de värsta konsekvenserna :P Men hade de supertrevligt hos Z o Johan o vi som skulle åka vid 20 egentligen kom inte iväg förrän 22,30 till stan ;)



Johan va snäll o körde in oss för han va nykter. Åkte hem till Jenny där de fortsattes spela sanning o konka o Jag har aldrig innan de va dags o gå ut för 12-slaget.



Vid 12-slaget skickade jag iväg en himmelsk lykta med en önksning för detta året. Hoppas de blir som man vill nu när man önskat till stjärnorna :)



Sen gick vi in en sväng innan jag, Ica, Polly o Fredrik drog oss till stan. Käkade på MC och försökte få en taxi hem, Va dock omöjligt så tog bussen :P

Väl hemma så sa vi hejdå o jag o F gick hem till mig o pratade o kollade på tv innan de va dags o sova!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja dt var super gossigt! Ser att du hade dt med ;)



Aw tack hjärtat <3

2012-01-02 @ 22:43:18
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Sv: Du har gott om tid på dig att klura ut nåt bra haha! Skämt åsido det är inte så viktigt vad det blir. Skriv bara några ord om vem du är och om du vill lite om vad du kanske tänker om vikten eller så :)

2012-01-03 @ 15:33:04
URL: http://reasonstobebeautiful.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0