Nyårsdagen!

2012-01-02 klockan 18:57:38
Vaknade av sms från Zenita. Gick upp o duschade o sen kikades de på tv och bara slappade innan vi gick till Z o Johan. Va förbi Ica o Polly o sa hej också :) Mådde bra men va trött, inte alls bakis som tur va! :D

Hos Johan o Z blev de lite prat o bus med Nora innan Fredrik, Johan o Nora åkte o köpte pizza. Jag o Z låg kvar i sängen o pratade skit o åt godis :) Nikki busan vaknade också så då fick vi gå upp. Jag diskade och plockade lite innan maten kom!

Sen käkade vi, pratade och slöade. O så mätte jag o Z oss och vägde oss samt gjorde en SWOT-analys! Diskade och plockade lite! Sen drog jag hem och lämnade lite saker och drog ner till Ica o Polly. Där kikade vi på film, "Dolphin tale". En verklighetsbaserad film, mkt bra iaf :)

Sen spelade vi en omgåg med Chicago som jag självklart vann ;) Väl hemma slocknade jag nästan direkt, va skittrött :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0