Torsdag-tisdag! Långt inlägg...

2012-01-24 klockan 21:45:06
Torsdag: Va ute med hundarna en sväng på morgonen. Sen mötte jag upp Bitta för en sväng på stan. Handlade lite grejer till en grej, lite kläder på Gina och vin :) Sen va de bara och jobba. På jobbet fick jag spendera nästan hela eftermiddagen med att fixa inför mamma och pappa resa. Checka in dom, fixa med visumen och en massa mer saker. Kvällen spenderade jag och hundarna hos dom. Va lite jobbigt att gå hem på kvällen men de va ju bara o gå hem!

Fredag: Upp tidigt.  Va ute med hundarna en sväng innan det var dags att jobba. Va superförkyld o febrig. Inte alls kul :( Efter jobbet var jag helt slut, så blev soffan och Gilmore Girls och en promenad med hundarna. Sen kom Ica och Polly och vi kikade på en halvdålig film och käkade tacos :) Mamma och pappa ringde runt 23,30 tiden och berättade att resan till USA gått bra!

Lördag: Fick ingen sovmorgon av Tindra. Va uppe redan vid 7,30. Inte okej :P Slappade framför tvn hela förmiddagen och va på en promenad. Feber, ont i öronen, megaförkylning och tandvärk. Va inte på topp men tröttnade på soffan så började röja i hallbyrån, garderoberna med krukor och gardinerna. Men tröttnade på de också så Ica och Polly kom o hämtade mig och vi köpte pizza och kikade på "Real steel". En av 2012´s års bästa filmer utan tvekan. Inte många filmer som kommer i år kommer kunna slå den! Väl hemma myste jag och hundarna ner oss i sängen framför tvn men somnade fort för mådde verkligen skit :(

Söndag: Fick lite längre sovmorgon men fick gå upp vid 8,15. Skithund ^^ Va ute på en promenad med hundarna och sen kom Ica och vi åkte till Göteborg. Ica skulle köpa en tvmöbel, sen va vi en sväng på bauhaus och Ikea. Blev lite blommor, krukor och smått o gott :) Sen va vi hos Hanna som numera bor i Göteborg. Vi hittade tom, riktigt imponerande! :D Kollade på lägenheten, pratade och va och handlade innan jag och Ica va tvungen och åka. Väl hemma plockade jag, gjorde DAGAB och somnade helt slut av febern i soffan vid 21.

Måndag: Sovmorgon. Sov dåligt men bara o gå upp. Va på en svinkall promenad med hundarna innan vi gjorde mat och kikade på Gilmore Girls. Jobbade och efter jobbet kikade jag på "What´s your number?" Riktigt rolig film, kika på den :)

Tisdag: Upp tidigt och ut med hundarna. Sen va de bara o jobba. Fick ett mess från pappa imorses, de e i Las Vegas nu. Inte alls avis när jag e här hemma med feber och förkylning :( Efter jobbet har vi slappat framför Gilmore Girls, diskat och vart ute en sväng. Nu ska vi snart ut en sväng igen och fortsätta kolla på Gilmore girls. Att va sjuk börjar bli riktigt tråkigt :( E ju så rastlös av mig också men orkar seriöst inget!


Tindra var inte så glad när jag tvingade på henne en döskalletröja i lördags :P

Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Hihi men vilken söt dräkt!

2012-01-25 @ 12:53:16
URL: http://www.maliniform.com
Postat av: Junitjej

Vilken söt vovve!

2012-02-18 @ 19:25:03
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0