Semester :)

2012-07-10 klockan 18:06:24
Igår vid 15-tiden åkte jag, mamma och hundarna iväg i min bil med husvagn och pappa med sin bil och husvagn ner till Varberg. Vi åkte en mindre väg över Falköping, Ulricehamn och Borås men den är så mkt lättare att köra på än motorvägen över Göteborg. E någon mil längre men de spelar ingen roll :)
 
Dags att åka hemifrån :)
 
Ett piss och fikapaus blev de efter Ulricehamn annars gasade vi på ganska bra. Jag ville bara fram och de va varmt för både oss och hundarna i bilen!
 
Fikapaus utanför Ulricehamn. De blåa ekipaget är mitt och de rosa är pappsens :)
Tindra sov gott på mammas arm :)
 
Väl framme i Varberg och Getteröns camping kom regnet :( Så va bara att greja med husvagnen och diverse grejer innan vi gick bort till min faster och hennes familj stuga där vi åt pizza, pratade och spelade spel! Myskväll :) Sen va de bara att sova. Prinsessan på ärten är jag. Har supergoa madrasser, sen har jag tagit min översta madrass till sängen hemma så har en 180 säng längst bak i husvagnen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0