1 vecka kvar!

2012-06-06 klockan 12:13:48
Idag är det 1 vecka kvar tills jag åker ner till Göteborg. Och natten mellan onsdag och torsdag åker jag och 7 andra personer ner mot Ukraina och fotbolls-em! :D
Såhär åker vi ner:
Vi åker från Göteborg till Karlskrona. Ca restid 5 timmar med vår minibuss!
Sedan tar vi färjan mellan Karlskrona till Gdynia, Polen. Båten tar ca 10 timmar och där har vi 2 hytter som vi ska sova i då vi måste ladda för att orka köra hela vägen ner till Kiev!
När vi anländer i Gdynia, Polen så har vi vårt första stopp vid gränsövergången Dorohusk, Polen. Dit tar det ca 10 timmar men då är inte några stopp medräknade och någon gång under 10 timmar lär vi stanna och kissa, äta och sträcka på benen!
Sen fortsätter vi resan mot Kiev City. En resa som är ca 7 timmar lång, väl nere i Kiev ska vi leta reda på Camp Sweden och sätta upp vårt tält! För att sen hinna med uppvärmning inför matchen Sverige-England :) Intensivt kommer de bli men guuuud va jag längtar :D

Kommentarer
Postat av: charlie

aw vad gulligt skrivet gumman thanks!



Fan hoppas ni får en dunder resa <3

2012-06-06 @ 18:00:47
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: Carro

KUL!!!



haha, ja förlååååt :P inte så mkt mer matinlägg nu framöver hoppas jag :P

2012-06-10 @ 22:13:41
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0