Ne om man skulle...

2012-06-30 klockan 13:29:02
Mina vänner vill att jag bloggar och jag vill blogga. Dessutom får jag så många fina kommentarer :) Så jag tror jag kommer fortsätta göra inlägg när jag känner och när jag hinner!
 
Har dock tänkt att bloggen ska bli mer film/serie/bok inriktad då det är min grej, mitt intresse! Självklart kommer resor, vardagsgrejor och hundarna vara med på ett hörn också :)
 
Är det någon speciell serie/film/bok som ni vill att jag ska se/läsa? Jag är en allätare och har sett/läst mkt men inte i närheten av allt :P men alltid kul med lite nya saker :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Carro

Kul att du fortsätter! Hehe, jag har också vart på G att sluta, men mina kompisar säger alltid till mig att jag ska fortsäta så man får la fortsätta lite till ;) jag tycker ju det är kul med så. Det gäller bara att hitta tiden till det.

Tre toppar tycker jag absolut att du ska besöka! Så gott! =))) Härligt att du har semester snart ju!

2012-06-30 @ 13:33:44
URL: http://carolineannamarie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0