Snart dags att...

2012-06-13 klockan 10:55:27

Plocka in de sista grejerna i bilen och plocka ordning här hemma för att sen bege sig mot Göteborg!

Inatt runt 2,30 beger jag och resesällskapet oss mot Karlskrona där vi tar båten över till Gdynia och sedan till Kiev och Camp Sweden :)

Längtar som fasiken. Lite synd att Sverige förlorade första matchen mot Ukraina men nu när vi anländer på fredag så vinner de såklart mot både England och Frankrike :)

Kommer uppdatera på www.skövdenyheter.se och på min Facebook Fia Blomkvist så vill ni veta hur jag har det så får ni kika in där istället för här :)

Jag är tillbaka lagom till midsommar så räkna inte med någon uppdatering här på ett tag! Hoppas att alla har de superbra hemma i Sverige så hörs vi snart igen :)

Mina underbara pälsbollar övervakar packningen ifrån sängen. Kan ju va dumt att ligga på golvet när man kan ligga som en prins och prinsessa i mattes säng :) <3


Kommentarer
Postat av: Carro

hehe ja nu när ni kommer dit kommer de säkert vinna :D kul att ni ska dit iaf!! :D

2012-06-13 @ 11:52:49
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0