Vecka 21!

2012-06-04 klockan 22:07:10
Måndag: Sov dåligt. Va inte så sugen på att börja jobba efter semestern :P Solade på förmiddagen innan det var dags att jobba!

Tisdag: Upp och jobba! Efter jobbet gick jag till Annelie. Där var Z och barnen så vi fikade i solen! Va mysigt! Efter de solade jag och hundarna på baksidan, sjukt bra väder :D



Onsdag: Vaknade av att Skövde nyheter ringde för att de ville göra en interjuv med mig! Förmiddagen spenderades i solen och på en promenad med hundarna! Jobbade. Sen var jag och Z på bilbingo. Vänta seriöst typ 15 drag på full bricka, va arg man blir när de numret man väntar på aldrig kommer!



Torsdag:
Upp och jobba! Efter jobbet åkte jag och Ica till stan och mötte Bitta. Vi lunchade i värmen sen kikade vi i några affärer och käkade glass. När jag kom hem va jag ute med hundarna och solade. Min moster och hennes gubbe va förbi en sväng så jag bjöd på jordgubbar och mjölk, mumma :D



Fredag: Solade på förmiddagen och va ute med hundarna Lika bra att päsa i solen när man kan! Jobbade, kvällen spenderades hos päronen framför "Lets dance" :)



Lördag:
Jag och mamma åkte till Tibro och handlade lite kul på "Förr och nu" och sen va vi Skövde och spenderade lite mer pengar. Sen städade jag, vilade innan Johanna kom. Vi bytte om och gick till min kusin där min familj och hans familj var. Åt och drack gott innan vi åkte iväg till Mariestad i pappas fina bil, min är på lite semester ;) Va på crousingen och sen åkte vi till Olstorp innan de va dags att åka hem och sova!



Söndag: Va lite seg men bara att gå upp. Va nere hos päronen och kikade på "ESC 2012" reprisen när de som körde ihjäl Maja kom förbi med henne. Så resten av dagen grät jag och låg i soffan med hundarna. Bakade en paj framåt kvällen för att sysselsätta mig lite. Pappa och jag begravde henne i deras trädgård, älskade kisse <3

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0