Fredag :)

2012-03-09 klockan 12:23:57

Äntligen fredag! Och ledig helg, blir ledig i 3 heeeela dagar då jag jobbar em på måndag och morgon idag så slutar om 1 timme och 15 min, räknar ner minuterna :)

Igår va jag och mamma och lämna högtalarna hos Fredrik, resten av kvällen spenderades hos Ica och Polly! Jag och Ica kikade på nya kläder på nätet och kollade på tv! Fick smaka på hennes goda mat också :)

E just nu på jobbet. Vi ska ha fredagsmys här idag. De hade vi när mamma och pappa dvs cheferna var på semester men jag tyckte vi skulle införa de igen. Så idag ska vi äta tacos, mums :)

Sen ska jag och Ica till stan. Kolla på ett par slit och släng skor och sen ska vi till gymmet för ett träningspass. Idag blir de bandet, cross och lite maskiner! Har dock ont i sidan idag så får ta de lite försiktigt :)

Hur ser er fredag ut? Nån mer än jag som är lycklig över att arbetsveckan är slut??

Så här e utsikten från kontoret just nu!


Kommentarer
Postat av: Jouline♡

Ja dom är så fina dina små pälsbollar :) vad gulligt att den ena letar efter den andra när den är borta hihi^^ så himla sött!



Ja det var trist att voltaren gellen inte hjälpte :( men ska ända ta på den sen idag, den kan ju börja hjälpa om man smörjer in med jämna mellan rum. Hoppas du får en fin fredag kväll, själv ska jag jobba kvällen idag igen men när jag kommer hem ikväll blir det fredagsmys med Tindra :) kram

2012-03-09 @ 13:55:49
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/
Postat av: Anonym

jo men verkligen håller med! Bättre än den andra appen jag hade tog bort den.



du funbeat e dt gratis o vara med?



ja men awesome!



aw thanks sweetie :) sitter o planerar outfit för fullt hahha



puss

2012-03-09 @ 19:08:44
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: Linda - 3barns tvillingmamma

jag kämpar på mot vikten! :)



Ha en fin dag!

2012-03-12 @ 10:54:45
URL: http://lindabt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0