Greys anatomy!

2012-03-07 klockan 22:11:38

Dubbelavsnitt idag! Och jag gråter som vanligt. Jag fattar inte varför men det är alltid så sorgligt, det är väl det som är tanken!

Kvällens pass gick bra. Dock va de byte av ledare och de va väl sådär! Va ett väldigt lugnt pass, kanske ska prova på ett medelpass så fort min smärta i sidan försvunnit för baspasset idag kändes lite väl lätt! :/

Dagens träning: 55 minuter baspass, 476 kcal enligt pulsklockan! och 2,4 km promenad med vovvarna i kylan. Får plocka på mig lite mer kläder imorgon för va kallt idag och jag börjar bli förkyld :(

Nån annan som sitter framför Greys och gråter lite??


Kommentarer
Postat av: Jouline♡

Ohh.. sötnosen vad gott hon ligger där, riktigt kurat ihop sig^^ så gör min Tindra också. Min är 75% chihuahua och 25% dvärgpinscher :) Ja det är riktigt gott att kunna ha med sig Tindra på jobbet då det krisar sig ibland. Ja jag kan riktigt tänka mig hur gott det är med körkort, varje gång det är dåligt väder och jag måste cykla till jobbet säger jag alltid för mig själv - nu skulle jag fan haft körkort haha^^

2012-03-07 @ 23:08:35
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/
Postat av: Anonym

Greys är awesome !!

2012-03-08 @ 06:58:57
URL: http://mscharlie.blogg.sr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0