Helgen!

2012-03-11 klockan 17:46:32

Alltid lika skönt med ledig helg :) och den har rusat förbi och snart e den över :(

Igår städade jag, va ute och gick med hundarna och gjorde mat innan Bitta och Johanna kom :) Bjöd på kycklingplanka. Mumma :) sen blev de mycket prat och skratt! En mycket trevlig kväll. Satt och kikade på gamla kort från gamla fester o resor :) La oss vid 2 tiden och då va iaf jag och Bitta jättetrötta!

Bitta måste ha sovit gott inatt för hon snarkade ;) va uppe och gjorde frukost till dom, åt och sen åkte jag och mamma till Jönköping! Så där har dagen spenderas, A6 och Ikea!

Blev lite handlat på ikea som vanligt! Sen va vi inne på Elins esplanad på hemvägen :) nu har jag plockat upp allt och ska ut med hundarna på en promenad. Kvällen ska spenderas hos Johan och Zenita! :)

Hur har er helg varit??


Kommentarer
Postat av: Jouline♡

Åh tack så mycket, vad roligt att du gillade mitt sovrum :)



Vilken mysig kväll du och dina vänner hade :) maten ser riktigt smarrig ut!



kram!

2012-03-11 @ 20:53:41
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/
Postat av: Carro

Det lät verkligen gott med kycklingplanka! Trevligt med! =)

2012-03-11 @ 21:23:13
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: Anonym

jo da den e helt ok tror dock den e helt hundra men som sagt kul tidsfördriv.



ne orkade ej bli medlem så tog bort den appen haha.



Aw vad söt du e tack <3

2012-03-11 @ 22:34:02
URL: http://mscharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0