Min fredag och lördag :)

2012-03-25 klockan 12:18:29

Passar på att blogga lite när jag e på jobbet :)

I fredags jobbade jag fm. Sen vilade jag och hundarna innan vi gick en promenad i solen! Vilket väder :) Sen solade och läste jag lite innan det var dags att åka till stan!

Hämtade upp Ica och vi åkte till gymmet. Blev 55 min. 35 min på löpbandet. Gick i ett väldigt snabbt tempo , sprang tom några gånger :) klapp på axeln :) sen blev de 20 min cross. Tänkte köra lite styrka också men blev helt slut efter det andra så får bli nästa gång :)

Sen åkte vi och handlade middag. Kycklingspett och potatissallad :) mumma! Kvällen spenderades med Ica och Bitta hos Ica! Vi spelade kort och hade de allmänt trevligt :)

Upp på lördagsmorgonen och jobba! Jobbigt :( trött som satan! Dagen på jobbet gick snabbt som tur va!

Efter jobbet blev det en långpromenad med mamma, hundarna, grannen Lotta och hennes hund Alba! Va kanonfint väder så bäst att passa på att va ute :)

Kvällen spenderades i päronens soffa. Va så himla trött så låg och halvsov i stort sett hela kvällen! Pappa grillade också så fick god mat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0