Onsdag!

2012-03-28 klockan 22:22:20

Började ju morgonen med något positivt. Ni ser de inlägget nedanför :)

Va och hämtade hundarna, käkade frukost och tog hand om all tvätt och städade lite lätt!! Så imorgon blir det att dammsuga :)

Sen va jag och hundarna på en promenad innan de blev några avsnitt av 90210 innan det var dags att jobba!

Dagarna på jobbet går fort nu så hinner ju inte med allt jag ska göra! Frustrerande :/

Efter jobbet blev de ett 55 min baspass på friskis. Känner dock nu att jag har ont i ryggen så imorgon blir det en vilodag. Blir bara en promenad med hundarna för på kvällen ska jag ha ljusparty :)

Hoppas er onsdag har varit bra :)

Dagens mumsiga frulle :)


Kommentarer
Postat av: Jonna - vägen från 112 kilo

Åh gud vad gott med jordgubbar!



Nej, nu har jag kört en liten detox ett par dagar, hoppas det visar på ett fint resultat sen.. :)

2012-03-29 @ 08:43:55
URL: http://attblimindre.blogg.se/
Postat av: Linda - 3barns tvillingmamma

ja, jag kämpar på.

idag blir det löpträning och gymmet igen! SKÖNT!!!

2012-03-29 @ 09:15:05
URL: http://lindabt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0