Söndag :)

2012-03-25 klockan 22:00:44

8,30-16,00 jobbade jag :) beställde lite poketböcker inför sommaren på cdon! Blev hungerspelen trilogin och typ 4 andra böcker ;) ska ju ut och resa en hel del i sommar så behöver tidsfördriv :)

Sen plockade jag ihop alla saker för grillningen och åkte iväg i oldsmobilen med Ica och Polly :)

Väl framme vid flämslätt mötte vi Johan, Z, Nikki, Nora, Bitta, Robban och Gustav :)

Vi pratade, skrattade, grillade och njöt av solen! Vilket underbart väder :D

Dagens roligaste var när jag skulle sätta mig på en bänk som nog var meningen för barn och jag bedömde avståndet lite fel och åkte baklänges ner i skiten ^^

Sen gick solen ner så åkte hem i den fina back-up bilen! Sen gick jag och Johanna ut på en långpromenad i kvällen! Pratade en massa :)

Och nu har vi precis beställt en massa sprit på taxfreen ;) är bara 5 veckor kvar tills vi åker! Wihooo längtar så jag dör :D nu kikar vi på "the vampire diaries" :)


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vilka underbara bilder! Längtar efter första grillen nu :) Skickar dig samma meddelande som alla andra i utmaningen fått bara för att du ska vara uppdaterad. Vet ju såklart att det ska stå paus, men ja, så förstår du varför i alla fall ;)



Hej! Hoppas allt är väl med dig. Detta lilla meddelande till alla utmanare var tänkt att skickas ut redan igår, men som bekant blir inte alltid saker som man har tänkt sig. Jag tänkte bara informera (ifall du missat) om att 150-dagarsutmaningen rullar på som vanligt igen efter diverse sjukdomar som tyvärr skapat en del blogguppehåll. Eftersom det inte blev någon rapportering förra månaden kommer jag den 1 april att redovisa både februari och mars resultat i ett och samma inlägg. Jag skulle vilja att du så fort som möjligt (dock senast den 31/3) lämnar en kommentar i följande inlägg: http://reasonstobebeautiful.wordpress.com/2012/03/25/fullt-os-medvetslos-2/ med viktförändring för både februari och mars månad. Om du inte kommer väga dig innan den 31/3 så skriv din senaste invägning. Tänker du väga dig strax därefter så kommer inlägget publiceras och sen kompletteras med din vikt. Skriv då gärna datum då du tänkt väga dig istället för viktförändring i inlägget. Önskar dig en grym vecka!

2012-03-26 @ 09:37:52
URL: http://reasonstobebeautiful.wordpress.com
Postat av: Jouline♡

Helgen har varit jätte bra på jobbet :) Hoppas du själv haft en fin helg. Men det verkar så här ovan iallafall :) hihi vilken otur att du skulle ramla bakåt då du väl satte dig på bänken^^ Kram

2012-03-26 @ 12:37:22
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0