Torsdag :)

2012-03-22 klockan 21:27:03

Denna dagen har gått fort. Hämtade hundarna imorses och så slappade vi i soffan och kollade på "90210" :)

Sen tog vi oss ut i de fina vädret och gick en rask promenad i solen. Jävlar vad varmt de blev. Hade mössa och tjocktröja på mig och höll på att svettas ihjäl ett tag men va skönt de va :) hundarna flämtade redan efter första kilometern men sen gick de bra för oss båda :)

Sen va de bara att göra mat och gå och jobba! Nu efter jobbet har jag varit nere hos mamma och pappa! Min faster e här så har ätit kvällsmat och kollat på lite kort. E jättetrött idag så blir en tidig kväll känner jag om inte jag får sms hela kvällen för då får jag va uppe :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0