Torsdag och fredag!

2012-03-31 klockan 11:35:31

Torsdag: upp och jobba förmiddag! Efter jobbet bakade jag en daimcheesecake till kvällen! Sen blev det att städa hela lägenheten :) blev kanonfint! Sen vilade jag och hundarna framför tvn medans golvet torkade!

Sen kom Maggan och folket. Hade ljusparty :) finns alltid så mkt kul! Dock handlade jag typ minst, väldigt ovanligt ;)

När alla åkt kikade jag på "90210" och hämtade Tindra. Vi sov utan Tyson den natten vilket är första gången sen Tindra flyttade till oss för 1 år sen :)

Fredag: upp och hämta Tyson som va nere på jobbet med mamma! Sen städade jag undan från torsdagen och kikade på "90210" innan det blev en långpromenad i blåsten. Jävlar va kallt de va :/

Sen jobbade jag em. Full rulle på jobbet :) efter jobbet brände jag några skivor innan jag gick till päronen. Satt och pratade med brorsan och Robin innan de blev mat!

Mamma gjorde en supergod kvällsmat :) kycklingfaijtas! :D sen slappade jag framför tvn innan jag och Tindra gick hem och sov :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Låter som två bra dagar. :)

2012-03-31 @ 12:38:38
URL: http://borninmay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0