Underbara tisdag!

2012-03-27 klockan 21:46:05

Dagen då de skulle bli så varmt började lite småkylig ändå! Jobbade fm idag. Hade full rulle hela tiden och det är så skönt för då går dagen så fort :)

Efter jobbet vilade jag en stund med hundarna :) Var lite trött så var skönt! Sen försökte jag sola en stund men Tindra skällde på allt som existerade så då tröttnade jag!

Så gick på en promenad ut till stora vägen i solen och hämtade min kusins bil som stod där. Vilken värme de va, skönt :)

Sen blev det en runda med hundarna i värmen! De njöt till fullo av lite sol och promenad men va trötta när vi kom hem :) åt ett mellanmål innan jag gick till Z och vi åkte till stan och gymmet!

Blev 30 min cross sen gav sidan upp. Blir att använda lite voltaren sen!
Sen va vi och handlade och jag köpte en sallad utan sallad ;)

Nu är jag hos päronen. Kikar på "mannen som kan prata med hundar". Som hundägare till 2 små skällande chihuahuaor så är det intressant att se alla små tips! Har avnjutit "salladen" och några skedar hallonkesella, det var mumma :)

Ett bra avslut på en bra och aktiv dag :)

Hur har er tisdag varit??


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad härligt. Det här vädret gör ju en så lycklig också. :)

2012-03-27 @ 22:15:52
URL: http://borninmay.blogg.se/
Postat av: Jouline♡

Visst är det intressant att kika på mannen som talar med hundar, älskar hans program :)

2012-03-27 @ 22:40:02
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0