Lördagen den 12 Maj, Rhodos dag 7!

2012-05-19 klockan 15:47:53
Upp tidigt. De fick vi sota för. Mooolnigt :( Så jag och Johanna tog de lugnt, glodde på något avsnitt av "Revenge" innan vi gick ner till poolen. Ica och Polly va redan där. Dock va inte solen de :( Molnigt och jävligt kyligt. Hann väl hänga därnere ca 30 minuter innan regnet kom. Och jääääävlar va de regnade! Och åskade. Det var riktigt obehagligt ett tag tyckte jag :/

Så dagen spenderades hos Ica och Polly. Spelade kort och snackade en massa skit :) Sen gjorde vi lunch innan jag och Johanna hann med något avsnitt av "Revenge" innan solen kikade fram. Så 2 timmar hann vi med att pressa som fan. Va bara att smörja på sololja istället för kräm för att få så brun färg som möjligt, va ju sista soldagen!

Så när solen gick ner var det bara att plocka iordning lite på alla saker man hade. Hann att packa ner det mesta faktiskt innan det var dags att göra sig iordning och lyssna på massa musik! Blev en ny långklänning jag köpte innan  jag åkte. Den va så fin :) Och Johanna vågade mitt hår också :)

Sen mötte vi Ica och Polly och vi gick ner till Faliraki centrum. Hade beslutsångest om vart vi skulle äta men blev en restaurang vid vattnet som hette Cactus. Maten va mycket god. Nikkos special. Spaghetti, kyckling, champinjoner, bacon i vitsås som smakade gudomligt :D

Sen gick vi omkring i Faliraki och kikade på lite saker som vi skulle köpa. Jag hade en grej till Ica och Polly, en bongotrumma, 2 par Rayban väldigt äkta solglasögon och armband :) Sen handlade vi italiensk glass med smak av nutella. Den va görgod men jag va mätt från maten så åt typ inget av den :P

Sen tog vi en taxi tillbaka till hotellet där det blev att packa ner det sista, plocka iordning lite bland all skit man hade på sminkbordet och lägga sig :)


Jag och Johanna vid blommorna :P

Kvällens underbara mat :)

Johanna va lycklig, ett vinglas för 2 euro :)

Haha knäppisar :)

Hahahahaha

Polly smakar på sin glass!

Johanna vid palmen som såg ut som en ananas :)

Lördagens outfit :)

Solbränd och nöjd efter en underbar vecka :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

oh fin du var i klänningen?



Hehe okej jag förstår. Haha när jag var gravid gick jag dock fortf ut o festade. i början. utan alkohol då sjklart.



men ni ser ut som ni alla hade dt super mysigt!



aw vad söt du e tack! Försöker med tanke på att lillen e sjuk. Snäll mamma änna.



ja men se till o krya på dig först!



Puss gummsan

2012-05-19 @ 16:17:15
URL: http://mscharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0