Söndagen den 13 Maj, dag 8 på Rhodos!

2012-05-20 klockan 17:49:41
Va uppe tidigt, va sjukt trött men bara att pallra sig upp. Äta frukost, byta om och plocka ihop det sista. Sen var det bara att dubbelkolla att allt var med och lämna lägenheten. Möta upp Ica och Polly och checkade ut. Sen var det bara att plocka in alla väskor i taxin och åka till flygplatsen.

Taxigubben tog seriöst 2 extra euro för allt vårt bagage?
Trodde han skojade men icke :P Sen var det bara att ställa sig i kö för att checka in bagaget. Som tur var så hade personen före oss 2 väskor samt 2 handbagage och de fick väga allt och betala 10 kg för övervikt. Så jag och Johanna gömde vårt handbagage hos Ica och Polly och checkade in våra stora väskor. Tur att vi såg de för annars hade vi fått betala övervikt. Våra 2 stora väskor vägde 37 ihop och mitt handbagage vägde minst 8 kg :P HAHAHA! Vi va väldigt nöjda efteråt när vi tog våra handbagage och sprang iväg :P

Sen gick vi igenom säkerhetskontrollerna och satte oss vid vår gate. Gick och kikade på taxfreen men hittade inget. Så jag och Johanna spelade kort för att fördriva tiden! Sen boardade vi planet, va typ sist på då vi inte orkade köa! :P Ica och Polly hamnade på rad 25 och jag och Johanna på rad 12. Vi kikade på "revenge", åt och halvsov hela flygresan. Den gick förvånansvärt snabb som tur va :)

Väl nere på marken så fick vi vänta en stund på våra väskor, hade en jävla bessewisser bredvid oss som man bara ville slå ner. SUCK på såna människor. Sen kom väskorna, vi mötte Pollys bror Mattias och han körde oss till bilen. Sen åkte vi hemåt. Stannade och lunchade på burger king innan vi åkte hemåt i full fart. Stannade i Ljung och handlade lite godis och en ängel i sten till min mamma!

Väl hemma hos päronen blev de pusskalas. Tyson pussade mig i minst 10 minuter och hela tiden jag var där så var han som en svans på mig. Älskade vovve <3 Sen gick jag hem med alla mina saker, packade upp och fyllde tvättkorgen. Fy fan va tvätt :P Sen chillade jag i soffan framför tvn innan jag slocknade gott i min underbara säng :)


Såhär glada var Ica och Polly över att åka hem!

Underbart väder när vi lämnade Rhodos. De tog emot ganska mkt då :/

Ojdå den hamnade uppochnerpå :P

Lilla tvätthögen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0