Valborg och första maj :)

2012-05-04 klockan 21:16:44

Måndag: upp och jobba till 10. Sen va jag och mamma i Mariestad på sjukhuset och handlade lite :) väl hemma slappade jag i solen lite väääl länge ;)

Sen blev de en promenad med hundarna innan Ica, Polly och Andreas plockade upp mig och vi åkte till Bittas föräldrar. Där grillade vi och skrattade!

Sen blev de en promenad till valborgselden vid sjöhaga innan vi åt efterrätt och åkte hem :)

Tisdag: upp och jobba till 16. Fick en massa frågor om mitt röda ansikte ;)

Efter jobbet plockade jag lite och solade innan Johan och barnen kom och vi grillade korv. Z kom efter en stund också vi satt och prata!

Sen blev de en promenad i spåret med mamma och hundarna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0