27 Oktober - dag 1 i London!

2012-11-05 klockan 14:07:46
Dagen började med att jag jobbade 8,30-16,15. Sen kom min faster och mina kusiner och vi plockade ihop väskorna och begav oss mot Säve flygplats! Stannade på Bógens ner och käkade korv med hälfta/hälfta :)
 
Väl framme på Säve checkade vi in väskorna och väntade på flyget. Först var det 15 minuter sen men tillslut var det försenat ca 35 minuter. De planet som skulle till Warsawa blev omdirigerat till Landvetter så de fick åka dit med buss. Men vi fick åka från Säve som tur va :) Flygresan gick bra. Mina kusiner har aldrig flygit förut men de var en enkel och smidig resa så de hade tur!
 
Väl framme på Stansted hämtade vi bagaget och tog Nationalexpress-bussen till Marble arch. Där tog vi en taxi till hotellet. Vi bodde på Hilton Hotels Metropole som ligger vid Egware road tunnelbanestationer. Superstort och fräsch hotell. Vi fick ett stort och superfint rum på åttonde våningen. Somnade gott när vi väl var framme på hotellet :)
 
Min klocka på telefonen cpade när vi var framme och visade New York. Hade väl gärna varit där men nu var jag ju i London ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0