Vecka 46 :)

2012-11-19 klockan 18:57:21
Veckorna springer som vanligt förbi!
 
Denna veckan inleddes med ett besök hos tandläkaren och tandvärk. De brände bort tandkött på bägge sidor nere som låg över visdomstanden. Inte så kul :( Det har resulterat i att hela veckan har jag spenderat med att tandvärk och knappt kunnat äta! :/
 
Måndagen spenderades med tandvärk, en promenad med Johanna och hundarna, kollade på någon av "Twilight"-filmerna innan de va dags att jobba! Efter jobbet blev de "Teen wolf" och slapp i soffan :)
 
Tisdagen var jag och Johanna på en promenad med hundarna, kikade på tv, slappade innan de va dags att jobba. Efter jobbet kikade jag på sista filmen i "Twilight"-serien innan jag sov en stund. Sen var det bara att gå upp vid 23 och åka till stan. Jag, Johanna och Zenita var på midnattspremiären av "Twilight - breaking dawn part 2". Den var så bra :D Tror den är en av de bästa delarna. Z tyckte inte den va bra alls :P Sen käkade vi nattamat på Statoil innan det var dags att åka hem och sova. Dock var de omöjligt att sova när jag visste att jag skulle upp vid 7 och jobba ^^
 
Trött på onsdagen men dagen på jobbet gick fort :) När jag slutat plockade jag upp Malin och Max och vi åkte till Töreboda. Där mötte vi min kusin Julia och hennes dotter Signe. Vi fikade och pratade på en lång stund inne i värmen :) Sen åkte vi och kollade på Julia och Jonis hus innan jag, Malin och Max begav oss till kyrkogården i Töreboda. Där ligger min morbror,mormor och morfar så passade på att tända ett ljus hos dom innan vi åkte och släppte av Malin och Max och jag åkte hemåt. Kvällen spenderades med glass i soffan, tandvärken va inte kul :( Var nog inte så supertrevlig mot Johanna :P
 
Torsdagsförmiddagen var lugn, "Teen wolf" och promenad med hundarna innan jobbet. Kvällen spenderades alla gånger framför "teen wolf" också ^^
 
Fredagen spenderades först på jobbet. Sen åkte jag, min mamma och moster till IKEA i Jönköping! Blev en ny servis köpt, ARV heter den och var ap-snygg verkligen! Supernöjd :) Blev lite annat smått och gott handlat också, blommor, ljus, köksredskap osv! Man hittar alltid nåt där som man inte behöver^^ Väl hemma var det bara att plocka ordning på allt nytt och kolla lite på tv :)
 
Lördagen spenderades med hundarna framför tvn, sen var det bara att greja hemma. Ta hand om disken, plantera om de nya blommorna, plocka, damma, dammsuga och moppa golvet innan de blev en promme med vovvarna innan Johanna kom hem. Sen började vi göra mat. Malin skulle komma på inflyttningsbesök :) Eller ja sen Johanna flyttade in i gästrummet, numera Johannas rum! De blev tacokycklingpaj som var supermumsig med tacochips, salsa och guacamole :) MUMMA! Kvällen spenderades med en massa minnen, prat och massa skratt! Och så var vi lite extra glada en stund :P Sen bakade jag en kladdkaka som vi avnjöt medans vi kollade på skämtklipp på Youtube innan vi följde Malin till bussen! Var väldigt kul att ha henne på besök <3
 
Söndagen spenderade jag med att städa efter gårdagen. Var uppe tidigt då Tyson mådde illa och spydde några gånger :( Blev frukost/lunch framför "The vampire diaries" med min sista flaska pepsi twist från Budapest :P Sen gick jag ner till Ica, Polly och Enya och var där en bra stund :) Ville ju gosa med lilltjejen! Sen slappade jag och Johanna hemma framför en ny serie "Revolution" innan Niklas kom. Dags att baka pepparkakor. Så kvällen spenderades med att baka pepparkakor, prata, skratta och lyssna på julmusik! En mkt trevlig kväll med mina roliga vänner :)
 
 
Hur har er vecka varit?

Kommentarer
Postat av: Carro

Men gud vad mysigt att baka pepparkakor!

sv: ja, dejten gick bra ändå. hihi

2012-11-20 @ 11:53:28
URL: http://carolineannamarie.blogg.se
Postat av: Sofia

Vilken übersöt bebis! :) Åh längtar till min syster får sitt andra barn. Dom är så söta när dom är sådär jättesmå. :)

2012-11-20 @ 22:44:30
URL: http://borninmay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0